Den fantastiske trio

Ja har ikke været meget online i dag, tiden er brugt med husets nye baby og de andre skønne venner hun allerede har fået. :hjerte:

Undskylder de mange billeder.:tihi:
Først Eva og Bertha

Så en lidt træt Bertha

Lille Valborg midt i et nyseanfald:love2:

Bertha tjekker lige Valborg nu er helt okay

Mor Eva har forsøgt at lege med Bertha, men man kan ikke helt lave trække lege endnu

Hvor ser de skønne ud og den lille er da bare for nuttet :inlove:

Hvor er de skønne alle tre :hjerte::hjerte::hjerte:
Tillykke med lille Bertha :slight_smile:

Tusind tak skal I have, ja så i får nok ikke at se mig så meget online den næste tid.

Så hyggeligt billeder! Rigtig skønne hunde…
Valborg er en mops, og Bertha er en fransk bulldog, ikk’? (Er ikke såååå god til hunderacer)

[QUOTE=Eife;877786]Så hyggeligt billeder! Rigtig skønne hunde…
Valborg er en mops, og Bertha er en fransk bulldog, ikk’? (Er ikke såååå god til hunderacer)[/QUOTE]

Jo lige præcis :wink:

Hvorfor dog ikke det?

Er da travlt optaget med de 3 madammer :slight_smile: plus Delles små snart begynder at tumle rundt.

Selvfølgelig :tihi:

og nu får vi rigtig travl… har lige vundet en konkurrence om en stor boldpakke til dem… ved at Eva vil elske dem, Bertha måske og Valborg, vil tro jeg er tosset. Valborg bruger sørme ikke tid på sådan pjat og har samtid fået mail at Linea er optaget på hold for barn/hund med start i juli med Valborg, så kender en der bliver glad når hun kommer hjem i dag

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;878369]og nu får vi rigtig travl… har lige vundet en konkurrence om en stor boldpakke til dem… ved at Eva vil elske dem, Bertha måske og Valborg, vil tro jeg er tosset. Valborg bruger sørme ikke tid på sådan pjat og har samtid fået mail at Linea er optaget på hold for barn/hund med start i juli med Valborg, så kender en der bliver glad når hun kommer hjem i dag

MVH
Gitte[/QUOTE]

Det var godt nok heldigt :thumbup:
Ja,jeg kan forestille mig at Linea bliver glad.:slight_smile:
Vores barnebarn Malthe er også med til hundetræning.
Han elsker at være…hedder det ikke figurrent, altså ham der får sådan en STOR arm på og så skal hunden angribe ham :tihi:
Han er ikke bange og det er ellers schæfere…men han er vokset op med dem og er rigtig dygtig :slight_smile:

Åh jamen det lyder super, syntes det er rigtig godt det er vendt mere og mere indpas at børnene også kan være med.

Fik lige mail igen ang. konkurrencen og har vundet en pakke til en ven også, så har valgt min niece der gjorde lille Bertha til en realitet skal have til hendes skønne franske bulldog også, er spændt på at overraske hende med sådan en pakke især da hendes virkelig er glad for bolde

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;878379]Åh jamen det lyder super, syntes det er rigtig godt det er vendt mere og mere indpas at børnene også kan være med.

Fik lige mail igen ang. konkurrencen og har vundet en pakke til en ven også, så har valgt min niece der gjorde lille Bertha til en realitet skal have til hendes skønne franske bulldog også, er spændt på at overraske hende med sådan en pakke især da hendes virkelig er glad for bolde

MVH
Gitte[/QUOTE]

Så bliver niecen nok rigtig glad også :slight_smile:

[QUOTE=Eife;877786]Så hyggeligt billeder! Rigtig skønne hunde…
Valborg er en mops, og Bertha er en fransk bulldog, ikk’? (Er ikke såååå god til hunderacer)[/QUOTE]

Lige DE to racer kender jeg nogenlunde… men den store… hvad er det for en slags? En bulldog af en art vel… men hvilken? (og hedder mops andet end mops? Altså hedder de osse i virkeligheden noget med bulldog? De har jo da hovedet til det L)

De er skønne alle tre. Jeg kan godt forstå hvis du har nok at se til med de tre banditter :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;878630]Lige DE to racer kender jeg nogenlunde… men den store… hvad er det for en slags? En bulldog af en art vel… men hvilken? (og hedder mops andet end mops? Altså hedder de osse i virkeligheden noget med bulldog? De har jo da hovedet til det L)

De er skønne alle tre. Jeg kan godt forstå hvis du har nok at se til med de tre banditter :D[/QUOTE]
En mops hedder bare mops. Eva den store er en ældre blanding af Staffordshire bullterrier og amerikansk bulldog. Lille Bertha har i nat sovet fra 23.20 til 5.15 så er rigtig stolt og endnu slet ikke haft nogle uheld inde.

Mvh
Gitte