Den fine nye kradsetønde

Så investerer man lige i en flot ny kradsetønde og får rykket rundt på flyttekasserne i pulterrummet, så den kan blive en fin, ny udkigsplads over kvarteret…
Men hvor vil forkælelsesdyrene helst ligge? :stuck_out_tongue:

Nu må vi så se hvad der sker, når nulleputten kommer… :slight_smile:

ha ha det er bare så typisk :slight_smile:

Altså, dumme kræ …

Nå, tønden skal nok bare lige ha’ husets lugt - super lækker er den - har temmelig ofte kig på den - men så kommer mit næriggen og prikker …

:lol: Ja…her gik du lige og troede at du gjorde det så godt :høhø:

:høhø: :høhø: :høhø:

Hvor er det bare skønt, Finn Frode - og du er ikke alene.

Jeg ved, at vi er mange der har prøvet det samme - man køber noget nyt, og barnlig som man er spæner man hjem og installerer det og sidder og venter på, at kræene skal indtage det :høhø::høhø:

  • men så vil de heller have emballagen… :argh: :høhø: :hjerte:

:lol::lol:

Så typisk katte!!!

Fantastisk :tihi: og meget typisk! Jeg ville nu også gerne have sådan en tønde… Det må blive senere på året!

:tihi: Ej det er sgi da lidt træls, men mon ikke, de nok skal få gang i den snart :wink:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;604408]Altså, dumme kræ …

Nå, tønden skal nok bare lige ha’ husets lugt - super lækker er den - har temmelig ofte kig på den - men så kommer mit næriggen og prikker …[/QUOTE]

Denne her er vel billigt til salg om nogle uger … :høhø::høhø:

Ja det kunne være - og hvis den er, så overtager jeg den gerne Finn Frode! Eller dvs. jeg håber at Bambo gerne vil overtage den :tihi:

Har også prøvet det der da Tøffe fik sit kradsetræ, men det er da efterhånden godt brugt nu, men hvor er det typisk, sådan er de de katte.

Tak for alle kommentarerne. Som mange har nævnt, er det bare så typisk for katte - det er bestemt ikke altid, de er enige med os i nyanskaffelsernes fortræffelighed. Af en eller anden grund, har den dejlige plads ovenpå tønden endnu ikke fristet, men de har da begge brugt hulerne, så helt galt er det ikke. :smiley:

Og tønden er ikke til salg - hvis kattene ikke vil bruge den, så må tønden vente på næste kat. :wink:

Så har vi også fået nullerpusengen hjem… Tak, Brita! :slight_smile:

Selv om jeg har gnedet den godt ind i hår fra børsten, skal Snehvide lige overveje situationen…
Nullerputten er lækker nok, men hun er altså et vanedyr… :smiley:

Tillykke med den :slight_smile:

Jeg har også en tønde - den bliver kun brugt, når der er killinger i huset. Ingen af de voksne gider den.