Natten til i går faldt der sne i Randers igen - og denne gang kom det ind på altanen! Blev nødt til lige at fange en lille video, for det er første gang Muffe, Hugo, Louis og Rhys ser sne
Natten til i går faldt der sne i Randers igen - og denne gang kom det ind på altanen! Blev nødt til lige at fange en lille video, for det er første gang Muffe, Hugo, Louis og Rhys ser sne
Ja, der var kommet en del. Heldigvis forsvandt det igen i løbet af weekenden. Asani skulle bestemt ikke nyde noget af at teste det, men Chili er ikke helt så kuldskær. Dog tror jeg, at sneen var meget tung og våd. Ellers plejer Chili jo at bruge det som kattegruds:venter:
Ja, det der med, at det sidder fast på fusserne - det kan de bare ikke have :høhø:
Og undskyld jeg gatecrashede din tråd Det gik for sent op for mig, at det måske ikke var så pænt gjort.
[QUOTE=galath;1274323]Ja, der var kommet en del. Heldigvis forsvandt det igen i løbet af weekenden. Asani skulle bestemt ikke nyde noget af at teste det, men Chili er ikke helt så kuldskær. Dog tror jeg, at sneen var meget tung og våd. Ellers plejer Chili jo at bruge det som kattegruds:venter:
Ja, det der med, at det sidder fast på fusserne - det kan de bare ikke have :høhø:
Og undskyld jeg gatecrashede din tråd Det gik for sent op for mig, at det måske ikke var så pænt gjort.[/QUOTE]
Du behøver ikke undskylde Er meget hyggeligt, at I andre også deler
[QUOTE=Lykke;1274327]Det er de Synes det er ret sjovt hvordan Louis og Eiferne bare kastede sig ud i det… Der gik ikke længe, før Louis begyndte at lege med det
[/QUOTE]
De to blå af vores var også bare afsted, det ser sjovt ud, de nød det i fulde drag, mens de små syntes det var noget farligt koldt noget.
Laguna var på striben uden sne og jeg måtte hente hende ind, for hun skulle ikke have poterne i det igen