Den første sne

Natten til i går faldt der sne i Randers igen - og denne gang kom det ind på altanen! Blev nødt til lige at fange en lille video, for det er første gang Muffe, Hugo, Louis og Rhys ser sne :smiley:

//youtu.be/w_Y44QMfkhI

Jeg synes selv, at de generelt tog det ret pænt :slight_smile: Muffe var dog liiiidt skeptisk :tihi:

Det er godt nok spændende :uha: :høhø:

Jeg fik også lige taget et potebillede :slight_smile:

Senere var Chili fint tilfreds med at iagttage snelandskabet fra vindueskarmen :slight_smile:

Årh… kattefodspor :hjerte:

Det er skægt at se dem undersøgedet der underlige hvide noget :smiley: Det er LIDT sjovt… men uha man får våde fusser af det L

Potespor! :wehuu: :wehuu: :wehuu:

[QUOTE=galath;1274068]Det er godt nok spændende :uha: :høhø:

Jeg fik også lige taget et potebillede :slight_smile:

Senere var Chili fint tilfreds med at iagttage snelandskabet fra vindueskarmen :slight_smile:

[/QUOTE]

Der er godt nok noget dybere sne hos jer end i Randers! Utroligt kattene gad gå i det :uha:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1274084]Årh… kattefodspor :hjerte:

Det er skægt at se dem undersøgedet der underlige hvide noget :smiley: Det er LIDT sjovt… men uha man får våde fusser af det L[/QUOTE]

Det er simpelthen det sjovest at stå og se på især Muffe. Hver gang han tog et skridt blev han nødt til at vaske poter :klapper:

Du er velkommen til at komme her og se dem live :slem:

HurlumHej og Habibtis første tur i sneen

Scherlock syntes det er lidt farligt

Laguna foretrak til striben uden sne og måtte hentes ind

resten af killingerne skulle ikke nyde noget af det underlige hvide stads :tihi:

:hjerte::høhø::hjerte::høhø:

Hvor er de søde – men hvem er den lille stribe ??

[QUOTE=Lykke;1274059]

Natten til i går faldt der sne i Randers igen - og denne gang kom det ind på altanen! Blev nødt til lige at fange en lille video, for det er første gang Muffe, Hugo, Louis og Rhys ser sne :smiley:

//youtu.be/w_Y44QMfkhI

Jeg synes selv, at de generelt tog det ret pænt :slight_smile: Muffe var dog liiiidt skeptisk :tihi:[/QUOTE]

De er herlige, når de møder sne første gang, nysgerrige, men alligevel tøvende over for det kolde våde stads :hjerte:

Hugo smed sne i hovedet på nobby :tihi:

Hvor er de søde – men hvem er den lille stribe ??[/QUOTE]

ER det dem ene af min du mener ?? de blå er killinger fra Juli og de to røde/sølv er killinger fra oktober

Ja, der var kommet en del. Heldigvis forsvandt det igen i løbet af weekenden. Asani skulle bestemt ikke nyde noget af at teste det, men Chili er ikke helt så kuldskær. Dog tror jeg, at sneen var meget tung og våd. Ellers plejer Chili jo at bruge det som kattegruds:venter: :slight_smile:

Ja, det der med, at det sidder fast på fusserne - det kan de bare ikke have :uha: :høhø:

Og undskyld jeg gatecrashede din tråd :ups: Det gik for sent op for mig, at det måske ikke var så pænt gjort.

Hvor er de søde – men hvem er den lille stribe ??[/QUOTE]

Du er da håååååbløst bagefter - eller noget :tihi: Det er en hel uge siden sidste skud på sammen blev præsenteret :stuck_out_tongue:

Det er de :smiley: Synes det er ret sjovt hvordan Louis og Eiferne bare kastede sig ud i det… Der gik ikke længe, før Louis begyndte at lege med det :smiley:

Han er en lille bølle :høhø:

[QUOTE=galath;1274323]Ja, der var kommet en del. Heldigvis forsvandt det igen i løbet af weekenden. Asani skulle bestemt ikke nyde noget af at teste det, men Chili er ikke helt så kuldskær. Dog tror jeg, at sneen var meget tung og våd. Ellers plejer Chili jo at bruge det som kattegruds:venter: :slight_smile:

Ja, det der med, at det sidder fast på fusserne - det kan de bare ikke have :uha: :høhø:

Og undskyld jeg gatecrashede din tråd :ups: Det gik for sent op for mig, at det måske ikke var så pænt gjort.[/QUOTE]

Du behøver ikke undskylde :slight_smile: Er meget hyggeligt, at I andre også deler :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1274327]Det er de :smiley: Synes det er ret sjovt hvordan Louis og Eiferne bare kastede sig ud i det… Der gik ikke længe, før Louis begyndte at lege med det :smiley:

[/QUOTE]

De to blå af vores var også bare afsted, det ser sjovt ud, de nød det i fulde drag, mens de små syntes det var noget farligt koldt noget.
Laguna var på striben uden sne og jeg måtte hente hende ind, for hun skulle ikke have poterne i det igen