Den grimme ælling

Den sidste af mine katte var den grimmeste killing jeg længe havde set som lille. Typisk sølvkat erfarede jeg senere. I dag er hun 10 år og pensionist. Sortsmoke efter alle kunstens regler. Mor til flere rigtig flotte katte.

:?:?Hvordan kan du dog kalde hende grim-what…

:wehuu:Smuk dame i sin bedste alder:wehuu:

Fordi jeg omhyggeligt har udeladt billeder fra hendes barndom hvor hun var grim.

En sort(smoke) dame er ALDRIG grim:tihi:…det er kamaraet det er galt med:rock:

Ja Krista… der maa väre noget der ikke er helt rigtigt…

Sölv (smoke) katte er IKKE grimme som killing.

og din grimme älling er smuk

Min lille Eigil var den smukkeste lille killing overhovedet…

Kan jeg ändre din mening??? Se her…

Var han ikke vidunderlig flot:

Hun er da rigtig smuk :slight_smile:

Det er jo svært at ændre hvordan jeg opfattede Thea da hun var lille. Det skete jo for 10 år siden. Jeg udtaler mig overhovedet ikke om hvordan jeg opfatter mine smokekillinger idag. (se andre tråde om det). I læser noget mellem linierne som ikke står der.

Ville da nok ikke eje 5 smoke katte hvis jeg syntes de var tude grimme.

Åh, jeg eeelsker ellers sort smoke - også om killinger :slight_smile:

[quote=Babette;198930]Det er jo svært at ændre hvordan jeg opfattede Thea da hun var lille. Det skete jo for 10 år siden. Jeg udtaler mig overhovedet ikke om hvordan jeg opfatter mine smokekillinger idag. (se andre tråde om det). I læser noget mellem linierne som ikke står der.

Ville da nok ikke eje 5 smoke katte hvis jeg syntes de var tude grimme.[/quote]

Krista, jeg driller:tihi:…ingen kritik herfra:p…min kommentar beror på, at jeg ææææælsker sorte misser…har 12 af slagsen:ups:

ÅHHHHH:
Jeg kan kun mønstre 8 med sort i farvekoden. Bryder mig dog ikke om sorte katte. Er de smoke så kan jeg til gengæld ikke få nok.

Dette er min nye hjerteknuser. Flytte skal han, men krammes og kysses skal han bestemt inden.