Den grimmeste ting i dit hjem?

Hvad er det? Min er uden tvivl “Filosoffens stol”… en FED stol, som jeg fik for 100 kroner. Den skulle trækkes om, og når man sidder i den gemt bag de der store flapper, så tænker man dybe tanker og finder løsninger.

Men ak - kattene elsker den for højt og hårdt - se den bare - nu er den derfor deres 110 % og den er det bedste sted at hvæse klør og sove - den er derfor nu bestrukket med pels i diverse farver og indmaden hænger ud.

Stolen står… i min stue… Jeg har tre gange forsøgt at smide den ud med det resultat, at der samles 5 katte I SAMME STOL og de er ikke til at rive af den:tihi:

I går aftalte vi, at når jeg finder en ny kattestol til dem, så bytter vi… Dette kan ikke fortsætte… se den lige og tænk på, hvor fed den kunne være blevet, hvis den var blevet min og ikke kræenes…

-høhøI vores må det være vores skrivebord… grimt og gult træ, men det virker… har dog tænkt mig at male det en dag:)
Og af det faste inventar… helt sikkert badekarret, som er så ødelagt som det kan blive efter mange års mishandling… der er bare ikke lige penge til at få det fixet lige nu… :tihi:

syntes egentlig ikke vi har grimme ting i vores hjem, det meste af det grimme er enten gemt langt væk el kylet ud.
jo vores gulvtæppe er ret grimt og fyldt med pletter efter kattenes ulykker
og så syntes jeg vi har det grimmeste og mest upraktiske køkken man overhovedet kan forestille sig

Detsvære kan jeg ikke vise noget frem,
det er nemlig smit ud for længst

Hmm, smider som regel grimme ting ud, men har et par grimme og halvdøde kaffeplanter, som jeg ihærdigt forsøger at holde liv i. :tihi:

FOTOS:-)

Den her døde vist mere eller mindre og er smidt ud nu, men kæmper videre med 3 andre:

Et eller andet kæææmpe tegneserie decupage billede Peter har hængene som hans søster har lavet, men ak affektionsværdien… -ihhaltsåå

Jeg må ikke poste billeder af Flemming vel? :? :klapper::klapper::klapper:

Hvad med billeder af mig selv? :gruble:

Helle, den stol der med alt det kattehår på er da lige en invitation til buller :S

Hvem er Buller?

Jeg har for længst kasseret de ting jeg ikke syntes er pæne…til gengæld har jeg den grimmeste forgang - i daglig tale " Det Grønne helvede" - den har vi intet fået gjort ved i de 8 år vi har boet her, så den står stadig med selvlysende grønmalede gasbetonvægge -brækkesig

Da Mogens siger han ikke vil skifte mig ud, så…

Knus Elin

Vores køkken er helt klart det værst køkken EVER, vores badeværelse er også noget bras, vores vinduer er rådne i træet og vægene er tynde…vi GLÆDER os til at finde noget andet…

Men det grimmeste vi har her i huset må helt klart være et par gamle, hullede GULE bukser Lars har og som jeg ikke må smide ud…har ellers forsøgt flere gange…Og så er der naturligvis min gamle uniform og vores gammeldaws stueantenne med sølvpapir på, den ligner snart en hel rumsonde…gggg

Dem der der er svære at rede ud Helle -høhø

[quote=Ronja;193697]Vores køkken er helt klart det værst køkken EVER, vores badeværelse er også noget bras, vores vinduer er rådne i træet og vægene er tynde…vi GLÆDER os til at finde noget andet…

Men det grimmeste vi har her i huset må helt klart være et par gamle, hullede GULE bukser Lars har og som jeg ikke må smide ud…har ellers forsøgt flere gange…Og så er der naturligvis min gamle uniform og vores gammeldaws stueantenne med sølvpapir på, den ligner snart en hel rumsonde…gggg[/quote]

Det lyder meget som vores lejlighed. Vores skråvinduer kan nærmest ikke åbnes når det er fugtigt i vejret, de er også rådne. Brusekabinen er ved at gå til af skimmelsvamp -brækkesig og vi har tynde + uisolerede vægge. Dvs. vi mærker lige så snart det bliver en smule koldt uden for, og vi kan næsten høre hvad naboen laver inde ved siden af.

Men det grimmeste jeg har er en frugtbarhedsfigur fra Sydamerika, som ejg har fået i gave… Jeg synes landet er spændende. Ingen tvivl. Men lige præcis denne figur er ikke noget for mig… -what

[quote=Bølle-missen;193709]Det lyder meget som vores lejlighed. Vores skråvinduer kan nærmest ikke åbnes når det er fugtigt i vejret, de er også rådne. Brusekabinen er ved at gå til af skimmelsvamp -brækkesig og vi har tynde + uisolerede vægge. Dvs. vi mærker lige så snart det bliver en smule koldt uden for, og vi kan næsten høre hvad naboen laver inde ved siden af.

Men det grimmeste jeg har er en frugtbarhedsfigur fra Sydamerika, som ejg har fået i gave… Jeg synes landet er spændende. Ingen tvivl. Men lige præcis denne figur er ikke noget for mig… -what[/quote]

den er fandeme da også grim gggggggggggggggggggggg

Ja lige før man forbliver gammeljomfru med den i sit hjem :fløjte:

mon ikke…jeg er lige ved at lade mit kamera op, så kommer der afskyeligheder herfra ggg

skal nok tage et billede af Lars grimme bukser, så kan vi da stemme om hvorvidt han skal beholde dem eller ej LOL

:rock::rock::rock:

Jeg synz, at det kunne være langt sjovere at nævne den grimmeste ting hos en anden ???

:stuck_out_tongue:

For det meste køber man vel ikke grimme ting til sig selv og sit hjem ??

Måske får man noget forærende, men det kan forhåbentligt hurtigt skaffes af vejen…

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte: