Den kradsende sure kat

Heej Alle.

Omkring d. 28 oktober adopterede jeg en 9 mdr. gammel Maine Coon killing, som Karen har avlet :). Da jeg fik hende var hun meget sky, og så snart man prøvede og kæle hende, så kradsede hun. Selvom hun selv ville kæles og man så rørte hende, så kradsede hun. :ked:Jeg blev rigtig ked af det, og var ved at give op, da jeg ikke synes det var sjovt. :ked:.

Efter halvanden måned, blødte den lille pige lidt op, hun hoppede selv op på skødet og ville kæles, hvorefter hun lå og sov hos mig hver aften. Jeg tog mig meget tid, hver dag med at snakke lege og hygge så hun fik mere og mere tillid. :). Nu er hun den DEJLIGSTE lille nusse trold på hele jorden!, jeg vil ikke bytte hende for nogen!, Elsker hendes personlighed når hun driller mig. =).

Nu tænker i sikkert: hvor vil hun hen med det her?

Lidt kærlighed gør meget. Hvis du lader dit dyr passe sig selv, jamen så er det ikke særlig selskablig. Det kærlighed og opmærksomhed hun har fået af mig, det har gjort hun er blevet en lille kælepot. :smiley:

Dejligt at høre at hun er blevet så tillidsfuld og skøn. Var hun en omplacerings kat?

Hvor er det dejligt at læse at din kærlighed gør underværker. Du kan tro, at jeg selv kender til det, med at have tålmodighed og kærlighed nok til en kat, som ikke har haft den nemmeste start på livet.

Bjørn er lige blevet bidt meget hårdt af Missi fordi han kom til at røre hende lidt for meget på maven, men vi træner videre :slight_smile:

Hvor er det bare dejligt at høre :slight_smile:

Of topic: Anna kan du overtales til at rette i din profil under sted? Det er ikke så sjovt når man skal sidde og scrolle sidelæns når man læser dit indlæg, fordi det går længere ud end skærmen :ups:

Ja rigtig dejlig og positiv historie.

dejlig historie om kærlighed og gensidig respekt :love:

Tak for en dejlig positiv fortælling :slight_smile:

Dejligt at det er lykkes dig at rette katten op til en sund kat.
Men kærlighed og forståelse når man nu en gang længst

mvh

Jeg.kan.slet.ikke.læse.det.hele:(
Hvorfor.var.hun.sky.da.hun.kom?

Det lyder lidt som da jeg fik Midi og Sorte Satan hjem, Midi var bare sky mens Sorte Satan var agressiv når jeg eller de andre katte nærmede sig ham…Selv Midi som han har kendt altid fik en over ørene hvis han ville sige hej til ham, men efter nogle dage stoppede det, han er stadig en herre der ved hvad han vil, og gider han ikke snakke kigger han bebrejdene på en mens han går sin vej, mens han når han gerne vil snakke nærmest overfalder en med sit møffen til ens hånd hvis man ikke ser ha promte…

Skønt du har fået en dejlig kat ud af det :thumbup: