Den ligner jo mig

Og så har Tommy igen været på lossen med et læs …og igen igen havde han klunset :laughing: Denne gang fik han dog ikke beskeden…den kan du godt køre over med igen :smile: Den må godt blive her i kattegården sammen med misserne…også selvom den ikke er en løve :slight_smile: Pollo er jo vild med den :heart_eyes:Den ligner jo mig sagde han :heart:

IMG_0456|690x459

28 Synes om

Ajjj … hvor er den fin … var der virkelig nogen, der havde smidt den ud?? :astonished:

2 Synes om

Ja, den er så fin.
Vi forstår heller ikke at nogen har smidt den ud.
Den havde godt nok fået slået en lille bitte flig af det ene øre, men det fik en gang med en sort tus og så kan det ikke ses mere.
Den havde nok været oppe at slås :smile:

6 Synes om

Hvor er den flot, Apollos dobbeltgænger, den havde jeg da ikke nænnet at smide ud.
Godt den nu har fået et hjem hos jer sammen med et par andre katte :joy:

1 Synes om

Ja, den ligner Pollo :heart:
Ja, synd at smide den ud.
Ja, den skal ikke mere være enemis :smile:

Han måtte skynde sig at snuppe den før de sure arbejdere over på lossen så det…man må IKKE tage noget på lossen her…men han fik den hurtigt op i bagagerummet uden at de så det :sunglasses:

4 Synes om

Den er da så feeeeeed :breakdance:

1 Synes om

Det må man ikke, med mindre det står i et område, der er beregnet til det. Faktisk tror jeg, det er strafbart at tage noget, andre har smidt ud på genbrugspladsen - med mindre de har stillet det i sådan et område. Men nu er der nok ikke så mange, der opdager den hjemme i jeres kattehave :slight_smile:

Jeg har tænkt mig at melde det … sige det er JEG der har smidt den ud og at hvis det skal være på den måde, vil jeg hellere have den tilbage :muhaha:

3 Synes om

I Hadsund var der klunsedag hver søndag, så man kørte afsted på lossepladsen med tom trailer. :grin:

2 Synes om