Den lille Zurvivor Kid'o (burmeserkilling)

Nu begynder han sørme at ligne en rigtig kat, den lille skønne knægt, synes lige I skulle se ham, og moar her tror faktisk han bliver en rigtig, rigtig pæn model burmerser.

Hvis nogen har lyst er hjemmesiden opdateret med friske billeder af ham og de andre 4 tumlinge:høhø:

Kid’o 5 uger gammel og ikke ret tung - endnu…:slight_smile: men det kommer :

Nårh et bette lille pus da - Hvor er han fiiiiiin :wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:Han er ganske u-imodståelig og ville ønske jeg kunne ha’ ham !!! Kys ham fra mig !

Cats og Conni

Det skal jeg gøre Connie nu må vi se om jeg kan indgå en aftale med Isadora om undtagelse fra reglen om ingen hankatte her i huset, for det er godt nok svært at forestille sig, at han skal flytte nogen som helst steder hen…

KH
Linda

Han er da også bare bedårende:love2:og tænk at han overlevede den start på livet:D
det må have krævet noget af en indsats fra din side.Kunne godt tænke mig at høre nærmere om hvad det egentlig kræver,da vi selv havde sådan en lille fyr,som desværre ikke klarede den:rip:

Resten af kuldet er også megalækre:savle:

Tine

Man kan vel ikke undgå at knytte sig lidt mere til sådan en lille fyr, der har haft en svær start, men har kæmpet sig igennem. Og hvor er han dejlig :slight_smile: :hjerte:

Ihh, sikke da en smuk trold :slight_smile:

Hvor er det bare dejligt at høre om sådan en solstrålehistorie :smiley:

Og jeg vil give dig helt ret - han ligner en rigtigt pæn burmeserdreng :hjerte::hjerte: