Den lykkelige familie

Min forlovede og jeg var så heldig at finde Faith den dag vi var på udkig efter en ny kat til flokken :slight_smile:
Hun ventede et kuld killing, som blev til 5 dejlige bebser, men de er ikke alle flytte hjemmefra, hvertfald ikke endnu :slight_smile:

Muddi og Julle, som jo egentligt skal hjem til mine forældre at bo, er stadig fast inventar i huset hos os :slight_smile:
Og hver eneste dag er jeg misundelig over Muddi, for han er simpelthen den dejligste dieselmotor :smiley:

De er nu 18 uger & 5 dage gamle, hvis jeg kan tælle rigtigt :slight_smile:
Deres vægt er følgende:
Muddi : 2645g
Julle : 2242g
Faith : 4002g

Håber i nød gensynet med Familien Faith :slight_smile:

Hvor ER de skønne :wehuu:

:hjerte:

Taak Maja :slight_smile:

Ja da - i den grad. Smukke, dejlige katte :hjerte::hjerte::hjerte: og super gode billeder af dem. :thumbup:

:wehuu::wehuu::wehuu: Aaahh hvor er de dejlige

Cats og Conni

Dejligt :smiley: Og ja de er virkelig vokset op og blevet nogle rigtig smukke katte :smiley: Og jeg glæder mig til stolt at kunne vise Faith frem til Brædstup udstillingen :smiley:

[QUOTE=conninissen;1000466]:wehuu::wehuu::wehuu: Aaahh hvor er de dejlige

Cats og Conni[/QUOTE]

Taaak :smiley:

Ih hvor er de lækre. Den der røde dreng… suuuuuk…

Han er mega lækker, både af udseende, men godt nok også personlighed, han har nok til 30 katte, det bare så lækkert :smiley: Tror slet ikke jeg kan gå af med ham længere, for han er et lille hængetræ der skal myrde et par af mine bukser pga der er to stropper i bunden af benene… Det så sødt…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de bare dejlige hver især…

Hvor er de bare dejlige hver især…[/QUOTE]

Mange tak Tut :slight_smile: Det synes jeg virkelig også…

Wow, de er skønne! Ham Muddi er for lækker og fræk, men Faith er godt nok også en smuk og harmonisk dame :inlove:

HVor er de søde :smiley:
Rigtig gode billeder af nogle yderst smukke katte :hjerte:

Hvor er de fine!

Tusinde tak Eva :slight_smile: Er meget stolte af dem :høhø:

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1000913]HVor er de søde :smiley:
Rigtig gode billeder af nogle yderst smukke katte :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak :smiley:

Taaak Chelle :smiley:

:hjerte::hjerte: Hvor er faith blevet smuk :hjerte: