Den omvendte verden - hygge/putte tråd

Så hyggeligt når de to rødder slapper af ved siden af min stol, syntes lige jeg ville knipse et par af dem.

zzzZZZzZZzz

Moar, du vækkede os altså…!

Ja, og hvad så om jeg har hugget hunden nuller? Han lå her jo ikke…

Hun må godt, jeg vil hellere ligge inden for mors rækkevidde…

Jeg må ikke lægge billeder op på kattegale efter jeg skiftede til Chrome. Ved ikke hvorfor, så forhåbeligt kan i se dem denne vej.

hvor er dde kære :slight_smile:

hunden i kradsetræet og katten i hundens seng… :smelter:

Hvor er de skønne begge to.:hjerte::hjerte:
Jeg gætter på, at Tjalfe må springe op i hængekøjen, for klatre derop kan han vel ikke? :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;936117]Hvor er de skønne begge to.:hjerte::hjerte:
Jeg gætter på, at Tjalfe må springe op i hængekøjen, for klatre derop kan han vel ikke? :)[/QUOTE]
Hvis du kigger på billederne kan du se en lille skammel under kradsetræet. Det er den han bruger når han vil i hængekøjen eller hulen ved siden af.

:klapper:

Hvor er de søde begge to

Hvor er de søde :hjerte:

Hvor ER det et par skønne billeder :smiley: Og det ser jo helt skørt ud med hunden øverst! L

Sært du ikke kan uploade billeder med CChrome… Den har da ellers aldrig givet problemer? (tror jeg… jeg har vist kun uploadet ET billede direkte til KG, jeg smider dem altid op på mit eget webhotel og linker derfra…)

Hvor sødt :slight_smile:
Det minder meget om dengang, jeg fik Dise… Saga (huskat) fik hurtigt overtaget den lækre lille hundeseng, som vi havde fået lavet til hvalpen - og så kunne Dise ellers få lov at sove i den flettede kattehule :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;936210]Hvor sødt :slight_smile:
Det minder meget om dengang, jeg fik Dise… Saga (huskat) fik hurtigt overtaget den lækre lille hundeseng, som vi havde fået lavet til hvalpen - og så kunne Dise ellers få lov at sove i den flettede kattehule :)[/QUOTE]

Hvad kan jeg sige. De kære små har deres egen mening om hvem der skal bruge hvad. Dog skiftes de lidt. Det eneste af Theas sovesteder Tjalfe ikke låner er toppen af kradsetræet og den øverste hængekøje. Til gengæld låner hun gladeligt alle hans :stuck_out_tongue: