Den smukkeste/dejligste kat

Stig… :hjerte:


(Har lige lånt billedet fra Lis hjemmeside)

Der er mange andre jeg har sukket over herinde, men Stig må være mit største kattecrush ind til videre.

:slem: Ja jeg kigger også jævnligt på smuksakkerne, og de få andre steder jeg har fundet der gør sig i sort/sølv - ikke at det er så mange jeg har fundet, men der er da et par stykker.

Det behøver ikke nødvendigvis være killinger, selvom jeg godt ved, at det måske er en større udfordring med en ungkat eller ældre. Men altså en sort/sølv med et super temperament som Finn’s Rags der er “vadet” ind i hans flok af piger, er bestemt også et drømmesenarie :wehuu:
Mvh
Yvonne

kom lige i tanke om coon danicas rainbow - hun er også helt vidunderlig…

Tina: Der var min smukke kat jo :hjerte: Årh man bliver helt varm indeni…når der sådan er nogen, der (også) synes, at ens elskede lille skat er skøn :hjertehop: Tarzan er helt speciel, og har jo (føles det som om) bare fulgt mig altid. Du skal være velkommen til at kigge forbi og hilse på ham, hvis du en dag skulle runde det sydfynske :slight_smile:

Jeg har jo også selv haft et par katte-crush herinde.Okay, rigtig mange måske, men den værste var nok ll Tempo Gigante… Og så savler jeg aaaaltid over de frygteligt lækre NFO’er der vises herinde, puuuha. Derudover har Gwendo og Haylees opdrætter den skønneste, lækreste, smukkeste creme-maskede kastrat ved navn Camilo…og ham er jeg bare helt åndssvagt skudt i også :hjerte: :hjerte: Sidst men ikke mindst…Louises klassiske persere :love2: såååk :hjerte:

Men generelt kigger jeg meget billedtråde herinde, for alle brugernes katte er jo så fantastisk skønne :inlove:

Denne kat er FANTATISK smuk !!! det er Coon Danica’s Tomb Raider … gid man kunne få ham i Julegave !!!

Åh ja! Nu det blev nævnt, så er jeg jo også heeeelt tosset med Louise’s Kermit! :hjerte:

Faktisk så meget, at da vi pludselig var nede på 3 katte, så spurgte Casper om jeg nu skulle have en klassisk perser :tihi:

[QUOTE=Kattetøsen-too;743712]

Denne kat er FANTATISK smuk !!! det er Coon Danica’s Tomb Raider … gid man kunne få ham i Julegave !!![/QUOTE]

Tomber er helt klart den smukkeste kat overhovedet men hun er altså en hun :-)…og så er hun forøvrigt min hvis hun sku nogen steder…hihihihi!

Men stadigvæk er HUN en FANTASTISK flot kat som jeg ønsker mig i julegave :love2: uanset hvem hun ejes af og kønnet på hende !!!

[QUOTE=Kattetøsen-too;743802]HeroldDesign … jeg undskylder det med ejerskabet og kønnet :stuck_out_tongue: må ha misforstået noget !! :tihi:

Men stadigvæk er HUN en FANTASTISK flot kat som jeg ønsker mig i julegave :love2:[/QUOTE]

Nej nej, du har kun misforstået kønnet. Hun er desværre ikke min, jeg skriver at hvis hun skulle nogen steder så har jeg lagt billet ind på hende. Men hun bliver hjemme hos Lisbeth :slight_smile:

Og vi kan kun være enige om at hun er ufattelig smuk! :hjerte:

Ja, jeg misforstod dig lige og har lavet indlægget om … men vi kan godt blive enig om at HUN er en SKØNNE kat :love2: !!!

…kan man ikke få en klon af hende :stuck_out_tongue:

Jeg må byde ind med MiSis Leise - pga. hans dejlige temperament. Ann’s Ting, fordi hun er så yndig, så kan jeg godt tilgive hende at hun er aby. Gittes Kalle, fordi vi elsker vores Bambo, som er Kalles kuldbror og en mere af hans slags ville være skønt. Og så videre. De bedste er dog de to jeg har derhjemme.

Ja, hun er en dygtig dame, og det er en ren fornøjelse at besøge hende og den kærlige, legesyge flok!

[QUOTE=Osquary;743807]Jeg må byde ind med MiSis Leise - pga. hans dejlige temperament.
Ann’s Ting, fordi hun er så yndig, så kan jeg godt tilgive hende at hun er aby.
Gittes Kalle, fordi vi elsker vores Bambo, som er Kalles kuldbror og en mere af hans slags ville være skønt. Og så videre. De bedste er dog de to jeg har derhjemme.[/QUOTE]

Tak, kære! Ja, Leise er (lidt som Gittes Albert) damernes ven, og hans herlige fjæs minder om, da Yoda taber tålmodigheden med sin unge elev, og ørerne lægges ned ud til siden - hmmmmm!

TingTang er smuk! Enig!

Og vi har altid den bedste kat at komme hjem til :hjerte:

Og deri har du sikkert ganske ret.
Nogle ser måske bare en ret ordinær og noget overvægtig gammel huskat, men jeg kender Snehvide, og i mine øjne er hun en aldeles enestående prinsesse. :cool2:
Jeg prøver at videregive min egen begejstring - og det smitter åbenbart. På samme måde bliver jeg smittet af andres begejstring, når jeg læser om deres skønne katte.
Og jeg føler, jeg kender en masse katte uden nogensinde at have mødt dem andet end på Kattegale. :slight_smile:

Kronk :hjerte: Chokolade Peterbald
(Klondike tilhører Mette Mejdahl, fertil han (baby) i den lækreste brush frakke )

&

Lullaby Lucca :hjerte: Bruntabby Siameser
(Lucca tilhører min datter far, Thomas, fertil han og 2år gammel )

[QUOTE=Battlestar;743683]kom lige i tanke om coon danicas rainbow - hun er også helt vidunderlig…

[/QUOTE]

Tak Regitze :slight_smile:

Tak Elisabeth.:slight_smile:

Ja, det er hun helt sikkert :hjerte:

Kunne en kastration gøres om, skulle denne kat aldrig været lukket fø han havde parret Fie.

Men skæbnen vil det ikke altid sådan i opdræt

Lilleman bor hos Lena i Sverige - og sikke en kat! US-import.Og racen smukkeste eksemplar i Skandinavien - smukkeste kastrat vel at mærke :ked::brist::brist::brist:

Vi håber hans søn skal parre Montana

Ham her er og bliver min drømmekat. Jeg ved godt det er lidt snyd, fordi han var min. Men for mig bliver der aldrig nogen anden, der kan komme helt op på siden af Victor :hjerte::hjerte::hjerte:

Fra den allerførste gang, jeg så et billeder af ham, så var jeg totalt solgt. Og utrolig glad, da hans ejer tilbød mig, at jeg kunne overtage ham. Jeg havde den umådelige ære at være hans slave i 3 år. For kort tid siden måtte vi gå den tunge vej, da han bare ikke kunne mere. Det var en forfærdelig dag :ked::ked::ked::ked::ked:

Uh der er så mange…
Først og fremmest selvfølgelig Donna og Ditte, selvom de ikke er her mere så var de nogle fantastisk smukke katte som jeg var glad for at kende, omend kun på afstand :slight_smile:

Kronk… som FORHÅBENTLIG kan omvende Manden til at katte ikke behøver ha’ ret meget pels :wink:

Spotter… som er SÅ PÆÆÆÆN

Og endelig… for at det hele ikke skal gå op i siatalere (og en enkelt tyndhåret PEB :wink: )

BOB!