Den søde ventetid

Når der ventes på killinger kan ventetiden godt være lang. Missemor viser her hvordan hun helst vil fordrive ventetiden.

Timeglasset rinder ud 10.-15. juli.

Hvor er hun smuk, og rund :wehuu:

Sikke da en smuk, majestætisk kommende missemor :slight_smile:

Hun måtte gerne vente her…:ups:

Sikke en lækker tortie, gudskelov at jeg snart får min egen hjem så mine tortie-længsler kan blive stillet.:kryds:

Lige nu har hun forøget sin vægt fra 52,2 til 6,3.

Hvor er hun dejlig.
Sikke rund hun er…

Nå ja fruen vejer godt nok meget men 52kg er vist lige et par gram for meget. Nu er hun gået ind i den fase hvor hun bliver venlig overfor de fleste katte i huset. Uh det betyder ca. 14 dage til underet sker. Kan dog ikke mærke de små endnu.

52kg er det ikke meget for en kat? >.< er gennemsnittet ikke de der. 3-4-5 kg?? :stuck_out_tongue:

Tiden sig nærmer med små bitte musseskridt. Der er nu 2 kg missebørn i Sandras mave. Har helt ondt af hende i denne varme. Har mærket de første små bløde puf når jeg holder på hendes mave.

Nu vejer hun 7,3kg og der kan være 8 dage endnu til fødsel.

Hvis tommelfingerreglen om at for hver 100g vægtøgning inden for de sidste 4 uger er der en killing passer, så kan jeg vist godt se mig om efter en amme til et par stykker.

:tihi::inlove:

Nu er det ikke skabet der er fruens foretrukne opholssted, men huler af enhver afskygning. Den store tosse mente at klatrestativets hule ville være egnet fødested. Men der har hun altså ikke haft målebåndet fremme. Hun kan jo dåligt selv være der hvordan pokker skulle hun så kunne være der med killingerne. Ud røg klatrestativet. Kassen ved siden af min seng er hvad hun må nøjes med. Fødslen kan ventes fra nu af. Mest sandsynlig er sted mellem 12.-15.

Thi hi, ja de katte ved hvad de vil…

smiler… Vi kom først… mellem kl 07:00-10:00 er veloverståret

Til lykke Hanne. Var det ikke for risikoen fra diverse vira og baktusser og sure missemødre kunne vi jo holde legestue om en månedstid herude på landet.

Griner, ja det kunne vi… men vi kan jo gøre det uden at tage vores bamser med

Suuk.! Sikke en dejlig tortie skønhed. :inlove:
Nu er det ved at blive rigtig spændende, hun bliver garanteret en rigtig god missemor. -love
.

Status på vægten er nu 8,1. En vægtøgning på næste 3 kg. Fra 6,3 den 16.6 til 8,1 den 11.7. 100g/killing de sidste 4 uger. Er der nogen der tør gætte på hvor mange der kommer?

Jeg gætter på 7