Den som bringer smilet frem

Nu har jeg efterhånden boet her i snart 1,5 år og fylder om en måneds tid 2 år - og min menneske"mor" synes det er på tide, at jeg fortæller hvordan det går :slight_smile:

Jeg ELSKER mine venner - ALLE SAMMEN - selvom mennekse"mor" ind imellem siger, at en enkelt af punkerne og en enkelt af maske-punkerne vist nogen gange synes at jeg snart burde flytte hjemmefra :øhmm: :fløjte: :muhaha:

Det er ham punker-Liam, som menneske"mor" siger til mig, at han synes jeg er lidt for voldsom nogen gange - men han er altså også lidt af tøsedreng, selvom menneske"mor" siger at jeg ikke må sige sådan om ham. Og ind imellem driller jeg maske-punker-Effie, så hun råwer højt af mig - menneske"mor" siger at hun aldrig siden har været i tvivl om, at en birma kan have siameser-stemme :fatdetnu: :surrender:

Punker-Harry er min aller-bedste ven i verden :high5:
Han er så god at lave brydekampe med - menneske"mor" siger, at hun er glad for, at vi har hinanden, for ellers vidste hun ikke hvor jeg skulle få brugt alt min energi :tonguenanananana:

Maske-punker Dino er også sej at tage en kamp med :ok:

Men vi slapper også af sammen :smiley:

Menneske"mor" siger altså, at det ikke er ret tit jeg ligger stille - så det er lidt svært for hende at tage billeder af mig - altså hun skulle da bare få sig et action-kamera!!
Men jeg var sød idag - og gav hende lov :hjerte:
Menneske"mor" siger, at hun aldrig har haft en kat med så meget energi som mig - men det gør ikke noget - for hun behøver bare at kigge på mig, så begynder hun at smile :wehuu:
Og så siger hun tit, at hun slet ikke forstår, at en kat med så meget energi som mig kunne overleve at sidde i bur på internatet i 4 måneder dengang - og stadig være helt normal bagefter (ha, nu har jeg det på skrift, at hun har sagt det!!)

:adminhartalt:

Potedask fra Neo :pote:

Link til tråden, fra dengang Neo i sin tid flyttede ind: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=38496&highlight=neo

Smukke smukke Neo du er lige som du skal være også selv om du er lidt en lømmel. :thumbup:

4 mdr. opsparret krudt tager tid førend det er fortaget:høhø:

Glæder mig til at høre mere om dig og især se flere billeder af dig.

Hvor er det dejligt at se og høre mere til Neo. Han er altså en smuk dreng! :wehuu:

Smukke Neo :hjerte: Hils din mor og sig tak for nogle skønne billeder og fortælling om dig og dine kammier :love2:
Det ser ud som om du styrer med hård og retfærdig pote, energi ja alt er da relativt, men altså du kan jo ikk gøre for, at du har krudt i måsen, og de der sløve banditter du omgiver dig med, må da bare se, at komme op i gear, og følge lidt med :tihi:

Super dejlige billeder, tak for kigget :slight_smile:

Nej, er det virkeligt allerede 1½ år siden, Neo valgte dig? For det kunne jeg godt huske om ham. :smiley:

Hvor er det dejligt at se, at det stadig går godt med flokken, selv om de fik sådan en lille uromager ind.
En solstrålehistorie af de allerbedste. :hjerte:

Nuuuerh hvor er du bare dejlig :smiley: Jeg tror da vist også du er kommet til en af de bedste steder i verden med al den kærlighed omkring dig :wehuu:

Han er dælme blevet en flot sort husmisser :slight_smile:

Hvor er han blevet fin - og hvor er det heldigt, at der er en god legekammerat til ham, så fastelavnsmaskerne kan være i fred :høhø:

I øvrigt er det vist ret sikkert at antage, at den oprindelige tråd er skrevet, dengang tak, enig og humør ikke virkede :slight_smile: