Nu har jeg efterhånden boet her i snart 1,5 år og fylder om en måneds tid 2 år - og min menneske"mor" synes det er på tide, at jeg fortæller hvordan det går ![]()
Jeg ELSKER mine venner - ALLE SAMMEN - selvom mennekse"mor" ind imellem siger, at en enkelt af punkerne og en enkelt af maske-punkerne vist nogen gange synes at jeg snart burde flytte hjemmefra :øhmm: :fløjte: ![]()
Det er ham punker-Liam, som menneske"mor" siger til mig, at han synes jeg er lidt for voldsom nogen gange - men han er altså også lidt af tøsedreng, selvom menneske"mor" siger at jeg ikke må sige sådan om ham. Og ind imellem driller jeg maske-punker-Effie, så hun råwer højt af mig - menneske"mor" siger at hun aldrig siden har været i tvivl om, at en birma kan have siameser-stemme
![]()
Punker-Harry er min aller-bedste ven i verden ![]()
Han er så god at lave brydekampe med - menneske"mor" siger, at hun er glad for, at vi har hinanden, for ellers vidste hun ikke hvor jeg skulle få brugt alt min energi ![]()

Maske-punker Dino er også sej at tage en kamp med ![]()

Men vi slapper også af sammen ![]()

Menneske"mor" siger altså, at det ikke er ret tit jeg ligger stille - så det er lidt svært for hende at tage billeder af mig - altså hun skulle da bare få sig et action-kamera!!
Men jeg var sød idag - og gav hende lov ![]()
Menneske"mor" siger, at hun aldrig har haft en kat med så meget energi som mig - men det gør ikke noget - for hun behøver bare at kigge på mig, så begynder hun at smile ![]()
Og så siger hun tit, at hun slet ikke forstår, at en kat med så meget energi som mig kunne overleve at sidde i bur på internatet i 4 måneder dengang - og stadig være helt normal bagefter (ha, nu har jeg det på skrift, at hun har sagt det!!)
![]()

Potedask fra Neo ![]()
Link til tråden, fra dengang Neo i sin tid flyttede ind: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=38496&highlight=neo