Den store aftensmadstråd

Eller blot “Hvad skal du have idag”? :tihi:

Jeg er gået igang med at lave ovnstegte kartoffelskiver og kyllingelår til mig selv.

Jeg har sørget for at lave rigeligt så der også er til frokost imorgen. Ih hvor er det svært at vente på ens mad når man er sulten NU mangler i dén grad en sukke-smiley

Jeg holder fri fra gryderne i aften.

Vi skal snart bestille pizza :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12043&highlight=aftensmad

Vi skal ha biksemad :wink:

øj det lyder lækkert! Med spejleæg og det hele?

Nej, Thomas glemte at købe æg. Men det gør ik noget når der er ketchup :ok:

hæhæhæ! Bon appetit forresten!

Jeg synes der er evigerheder til om en time lige nu!

Vi skal have hønsekødssuppe med kødboller, kartofler,selleri og gulerødder i.

Årh det lyder altså også lækkert!

Kantinen serverer lasagne i aften. Vi har en fin madordning her oppe. 21kr pr dag. Så er der varm mad, salat, pasta samt rugbrød og pålæg:)…Shhhh… er på arbejde:tihi:

Naaah! jeg mangler en der er lidt mere…hm…opgivende :tihi: :stuck_out_tongue:

Hey lasagne kan da også være super lækkert :slight_smile:

Så har vi da en der er helt perfekt:

-ihhaltsåå

Nåårhja!

Jeg ELSKER lasagne:savle: Så glæder mig til pausen:)

Nogen burde fryse Janne fra KG mellem 15 og 24 hver dag… Undtaget fre-søn :høhø: :stuck_out_tongue:

Vi skal have burritos med kylling i karry og oksekød, og så også salat… :slight_smile:

vi skal havde gule ærter med det hele …

Her har vi været smovsende, vi har nemlig lige spist stegt flæsk og persillesovs …Mums det var lækkert .-)

Årh! Det må jeg også snart lave. :thumbup:

Som skrevet i tænketråden, skal jeg have andebryst med svesker og æbler, og brune kartofler. :smiley:

Menneskene her har fået købesuppe (gemalen) og jeg en rugbrød med noget farsbrød til…skodmad :tihi:
Dyrene har fået skært oksekød og en gryde simre p.t. med en kæmpestor ørred…den bliver blendet så alt kommer med.