[ATTACH=CONFIG]100722[/ATTACH]
Det må da være en hadegave så… Mand den er grim
Jøsses hvor er den ugle …Næsten så grim, at den bliver charmerende.
Hvor kan den købes ? Jeg har en svigerinde der strikker i et væk
[QUOTE=Alice;1237944]Jøsses hvor er den ugle …Næsten så grim, at den bliver charmerende.
Hvor kan den købes ? Jeg har en svigerinde der strikker i et væk :-)[/QUOTE]
Kan du ikke lide hende?
Jeg ved ikke, hvor den kan købes. Jeg så bare billedet på FB og tænkte, at jeg var nødt til at gemme det, fordi den netop er så grim, så grim :høhø:
[QUOTE=galath;1237945]Kan du ikke lide hende?
Jeg ved ikke, hvor den kan købes. Jeg så bare billedet på FB og tænkte, at jeg var nødt til at gemme det, fordi den netop er så grim, så grim :høhø:[/QUOTE]
Jeg skylder hende, hun gav mig en Morsdagplatte i fødselsdagsgave
Naja hvor er den fin
Ellers er der dem her, som er lidt søde: This item is unavailable | Etsy
Jeg synes faktisk, at den er ret nuttet Den minder mig om den klodsede/knap så kønne men ekstremt nuttede af bøgerne fra filmen ‘Bøgernes Herre’, som var en af mine yndlings film som barn
De er for fine, så de dur ikke som gave til min svigerinde
Jeg synes det er lidt ækel at garnet kommer ud af næsen …Tænk hvis man sad og strikkede med tyk snot-farvet garn
Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde et sted hvor den kan købes
[QUOTE=Alice;1238025]Jeg synes det er lidt ækel at garnet kommer ud af næsen …Tænk hvis man sad og strikkede med tyk snot-farvet garn
Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde et sted hvor den kan købes[/QUOTE]
Enig, men nu er jeg også ret sart hvad den slags angår. Jeg har prøvet at billedegoogle billedet, men kan hellere ikke finde den til salg nogen steder.
Der var den jo :-)))
Hmmmm …Med porto bliver det ca. 650,- er min trang til at hævne det værd ?? …Thjaaaa man ved aldrig, hun har først fødselsdag sidst i juni
[QUOTE=Alice;1238036]Der var den jo :-)))
Hmmmm …Med porto bliver det ca. 650,- er min trang til at hævne det værd ?? …Thjaaaa man ved aldrig, hun har først fødselsdag sidst i juni :-)[/QUOTE]
Du må spare sammen.
men husk lige at du kan risikere også at skulle betale told, den bliver sendt fra USA står der.