Den ultimative mandelgave?

jeg er enig med Tea - marcipangrisen er ikke et hit… så godt smager den ikke, og der er marcipan alle vegne i forvejen…

jeg plejer at stemme for wulff morgenthalers kalender - sjov og kan bruges som huskesedler eller bare som sjov

eller også et spil… noget man kan have det sjovt med… kastegris fx :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;756656]Det var det gennem hele min barn- og ungdom… plus Svikmøllen :slight_smile:
Da Jan begyndte at holde jul sammen med os, var det ham, som i de næste 4 år i stræk fandt mandlen… og derfor havde min moster et år besluttet sig for at drille ham og i stedet købt bladet ½ humørtime (et blad fyldt med halvsjofle vittigheder, tegnede eller skrevne… ret sjovt faktisk)…
Det er vel ikke nødvendigt at pointere at lige netop dét år vandt hun selv den forbistrede mandel :klapper:[/QUOTE]

åh en halv humørtime det blad kan jeg godt huske, ja de var/er mega sjove.

altså det med spil, synes jeg er kedeligt…
Jeg synes det skal være spiseligt… en æske god chokolade…

tja jeg aner ikke hvad jeg har købt. Man kunne ved kop og kande købe en hemlig mandelgave pakket ind og det hele til 100 kr

MVH
Gitte

Da vi kun er voksne der fejre jul sammen i år har jeg købt salatbestik fra Rosendahl til den nette sum af 60 kr

Jeg aner heller ikke hvad jeg skal købe, det er mig der skal medbringe… Jeg har på en side ikke lyst til at købe noget spiseligt… men at købe et spil er også så… Hmm… Klassisk?
En cd med julemusik måske? Der er fra alderen 7 - 51 år :høhø:
Eller måske bare en masse strømper i forskellig størrelse? Eller en tommestok? Håndsprit? Arrrghh…!! Jeg bliver da helt gråhåret hvis jeg ikke finder på noget!

Vi har i MANGE år ædt om penge!!

Inden vi begynder smider alle sammen et beløb. Nogen gange har vi lagt en 50’er hver, andre gange 100 kr hver…og så var der et år hvor vi gamblede med 500 kr hver (det var sjovt!) og vinderen strøg med 5000 kr…

I år lægger vi 100 kr hver, det giver en pulje på 1000 kr.

Og jeps, vi er gamblere her i familien:D

Vi er altid kun 3 voksne juleaften, som holdes her hos os, og det er altid mig der står for mandelgaven, hvor jeg forsøger at finde noget vi alle tre kan bruge - Sidste år var det Rosendahl vinkaraffel, forrige år var det Eva knivsliber. I år havde jeg faktisk tænkt mig at det skulle være den nye Eva Solo sovsevarmer, men pludselig kom Carsten hjem med en KÆMPE pakke, og sagde det var årets mandelgave, og jeg aner ikke hvad han har fundet på, så i år er det ekstra spændende at jagte mandlen :slight_smile: