…er fundet, tullende rundt på Bytoften i Galten. Det er en hunmisling og hun er kulsort og antages at være omkring 10 uger. Hun vejer lige under 1 kilo og er overnullerputtet og mere end kælen.
Hun er indleveret på Galten Dyreklinik og bliver fremlyst de næste 8-10 dage.
Hun er med en af mine vet. med hjemme ind til videre, for det er KUN en midlertidig løsning da vedkommende ikke har mis. Og sådan en bette prut SKAL have artsfæller at lære af.
Hvis hendes ejere ikke findes, søger jeg derfor et midlertidigt plejehjem.
Forøvrigt er hun undersøgt allevegne og har hverken lopper, noget med øjnene eller øremider, hun er kort sagt helt fin og fejler INTET klinisk set.
Jeg får nok engang inden længe billede af hende og hun vil med garanti også figurerer på Galten Dyrekliniks hjemmeside.
Jeg laver blot denne tråd for at være på forkant med tingene HVIS nu ingen melder sig som ejer
mine killinger er 7 uger de vil sikkert gerne tumle med den, hvis du kommer til at mangle et sted den kan vokse op (mine mislinger vejer omkring 750 g og er 2 drenge som TUMLER og klatrer til den store guldmedalje)
Tusind tak for tilbudet. Vi ser lige nogle dag om der dukker en ejer op. 3-4 dage uden en artsfælle bør ikke kunne gøre noget.
Jeg er så privilligeret at have to stående plejehjemstilbud…tusind tak
Jeg har fået billeder fra klinikken idag…hvem må jeg sende dem til?
Jeg kan ikke selv lægge billeder på (DÅMME mig)
Du må gerne sende dem til mig, hvis det er?
[email protected]
OK, det gør jeg lige om snart.
I skrivende stund sidder Savannah og knurrer på livet løs og INGEN tager notits af hende, så mon ikke hun holder inden længe. Det nytter ikke noget at puste sig op her i huset, for alle er ligeglade…sådan en bette sort prut.
Jeg har fundet et hjem til hende HVIS hendes ejer ikke dukker op inden tirsdag-onsdag i næste uge. Vedkommende ringede lige inden jeg kørte over for at hente hende, men da Prutten er en bette prus skal hun lige have lidt Tabitamor og lidt søskende kærlighed OG “søskendekærlighed” inden hun laves til en Savannah,…og det er Line som damen hedder gjort opmærksom på, så datter på 10 år må lige væbne sig med tålmodighed. Dog ved datter det ikke endnu…vi blev enige om datter først skulle vide noget NÅR fremlysn ingsfristen er overskredet
JUBLE
[QUOTE=kamikaze;949720]Dog ved datter det ikke endnu…vi blev enige om datter først skulle vide noget NÅR fremlysn ingsfristen er overskredet
[/QUOTE]
Meget fornuftigt, og hvor er det da skønt at hun allerede har fundet et nyt hjem
Det ER Hinnerup:tihi:
Dejligt tæt på
Hvis du har sendt mig en mail med billeder har jeg ikke modtaget den?
Den kommer lige om 2 minutter…kors jeg er så træt min hjerne er gået i stå og min mås ligeså, så jeg nok nærmest kravler ind i seng
Og så kom der en mail, og her er der den sødeste lille sorte pige
[QUOTE=Eife;949894]Og så kom der en mail, og her er der den sødeste lille sorte pige
[/QUOTE]
Hun er godt nok dejlig
Det er hun nemlig…den sødeste og fineste lille sorte mislingepige. Nu skal hun så bare vokse og blive stor og så skal hun bo på en gård og være ude/indekat. Jeg har efter at have vurderet hende udfra vægt og adfærd givet hende fødselsdag d. 25. juli. Så hun er 9,5 uge (jeg tror hun er lidt ældre) men det er for at være på den sikre side af de 12 uger.
nui hun er dejlig
Brumme brummer stadig, men ingen tager notits af hende og de kigger bare på hende når hun brummer, som om hun er fra det ydre rum.
Det sjove er hun ikke kan lade være med at lade sig rive med når de leger og den sidste halvanden time har her været det rene ragnarok og vild løbeleg. Det er helt utroligt hvordan så små poter kan trampe på gulvet når man spuuundser rundt. Lige nu er hun hoppet op på skrivebordet så hun kan se hvad de andre laver af skarnsstreger. Når nu jeg kommer hjem cfra arbejde her ved 14-tiden er hun med garanti tøet så meget op hun har glemt hun har haft et liv før dette…det er det herlige med mislinger. Deres korttidshukommels er yderst veludviklet så de husker ikke ret langt tilbage…sidder kæmper med hende om tastaturet. SÅ nu væltede et bjerg af ting inde i gæsteværelset
Hun er en lækker lille sort misling !
Lige inden jeg kørte på arbejde skete der i den grad en opblødninng…hun begyndte at lege med og endda den vilde leg OG selv at påbegynde overfald.
Så jeg forventer en fuldt ud intergreret misling når jeg kommer hjem her om nogle timer.
Hun er for i den grad en lækker lille sag
Så er sammenførelsen fuldbragt. Savannah brummer ikke mere, hahaha
Lidt sjovt…da jeg lukkede biblioteket her klokken 13 og derefter lige skulle handle en smule tænkte jeg "Brita, du skal være en anstændig datter og besøge din gamle mor (og Triton)…som tænkt, SÅ gjort. Da vi er færdige med at tale om Triton…det går det første kvarter altid med…Idag var der en smule bekymring med, fordi han er en anelse fast i maven…so siger min mor pludselig. Brita, du kan tro jeg fik en oplevelse i torsdags…pludselig bankede der på min dør og udenfor stod en flok børn på ca. 10-12 år. De stod med en lille sort killong de fortalte de havde fundet i bytoften (et grønt anlæg vi har midt i Galten)…om den var min, for de havde regnet ud jeg havde mis da de kunne se katteløbegården fra vejen (kloge børn)
Jeg sagde de skulle tage den op til dyrlægerne for det var ikke min…og så var det jeg jo kunne fortælle at lille sorte Savannah skam boede her.
Verden er fisme lille.
Noget er bliot gået galt i min mors dage…det var nemlig IKKE torsdag men mandag…men er man 84 og dagene er en enelse ens, så kan hun godt undskyldes.
Godt hun er lovet væk, for jeg er helt forelsket!!!
Det har du også al mulig grund til at være (læs: forelsket) for hun er virkelig en dejlig og fin og fræk misling.
Men du kan da blive skrevet op til den næste sorte Savannah,hvis det er. Det skulle da bare mangle:)