Dengang Garfield var lille og søød - kategori ehm langhåret huskat?

:wehuu:
Dejlige misser og vovse :slight_smile:

Dejlige misser og vovse :)[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Hvor er han en fin lille nullermand :hjerte:

Er det bare mig eller viste du ikke et billede af hans skønne sølvsøster i tråden tidligere? Hun var da så yndig :wehuu::wehuu:

[QUOTE=Panthera;896292]Hvor er han en fin lille nullermand :hjerte:

Er det bare mig eller viste du ikke et billede af hans skønne sølvsøster i tråden tidligere? Hun var da så yndig :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Det kan godt ske, at jeg har vist et billede af Ronja før :tihi:

Men det der Altzheimer light, du ved :lol:

Ronja var en skøn bandittøs, det var også derfor, at hun fik navnet Ronja Røverdatter. Altid krudt i rumpen - altid ude på nye narrestreger :tihi:

Hvor er han bare sød og lækker, men det er dine andre katte også :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;896294]
Ronja var en skøn bandittøs, det var også derfor, at hun fik navnet Ronja Røverdatter. Altid krudt i rumpen - altid ude på nye narrestreger :tihi:[/QUOTE]

Kan du så lige få tryllet det billede frem igen. Du kan da ikke bare gemme såden en sød lille sølvfis :venter::venter::venter:

Mange tak :slight_smile:

Garfield er egentlig ikke min kat :ups:

Ham har min søn fået som erstatning for hans Elvis, som desværre måtte aflives alt for tidligt.

Øh jeg ved ikkke, hvilket billede du mener, for jeg har ikke så mange af Ronja. :slight_smile:

Lækker misling og hund…

Mange tak :slight_smile:

Vi savner også Rollo rigtig meget selv efter 2 år.

Og Garfield er husets legeonkel. Han har præsteret at jage en af pigerne væk fra killingerne, fordi hun daskede til killingen. Det ville han ikke finde sig i :tihi:

Du viser da bare alle de billeder du har af hende. Så er du sikker på at ramme rigtigt :tihi:

Det tager bare laaang tid at finde dem, da de ligger i en mappe med flere tusinde billeder i :ups:

Og du er sikker på, at det er Ronja, du har set? Jeg har et par sølvkatte gående, blandt andet min Quick Silver som var med på udstillingen i Fredericia :slight_smile:

Her er en af mine gamle tråde http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?39891-Blandede-billeder-af-skøre-katte-OG-tilbehør-(mange-billeder).

[QUOTE=DK Blackangel;896323]Det tager bare laaang tid at finde dem, da de ligger i en mappe med flere tusinde billeder i :ups:

Og du er sikker på, at det er Ronja, du har set? Jeg har et par sølvkatte gående, blandt andet min Quick Silver som var med på udstillingen i Fredericia :)[/QUOTE]

Jeg er helt sikker på det var Ronja. Sådan et kønt lille sølvhoved der kigged ud over kanten af en hylde eller kurv.

Men du behøver nu ikke at lede for min skyld, jeg venter tålmodigt på du en dag finder yndigheden igen :hjerte:

Her fandt jeg et par billeder mere af Ronja.

Her ses hun sammen med et kuld killinger.

Dette er nogle af de sidste billeder, jeg har af hende, inden hun flyttede hjemmefra.

Og her er lige to bonus billeder af Garfield som ranglet ungdyr :tihi:

Ja, her er der vist en, der får renset ansigtshuden af verdens mest ru tunge :lol:

Hahaha det sidste billede… hvor han “gemmer” læberne… Det er som at se mig når Phumba mener det er tid til min aftenvask L

:lol:

Ja, jeg forstår ham godt, for Garfield HAR en meget ru tunge, og det er slemt nok at blive slikket i ansigtet af ham.

:lol:

Åh jo. Og selvom jeg ikke har så meget imod at blive vasket i ansigtet af hende… så har jeg altså IKKE lyst til at hun ligefrem slikker mig på læberne… Når man tænker på hvor den tunge (også) har været