Efter at Bamse er blevet alene, virker han helt deprimeret…han har ellers aldrig sagt et kuk, men nu piver han meget og savner godt nok den anden killing.
Vi giver ham selvfølgelig ekstra opmærksomhed, men spørgsmålet er om det er godt, at give ham det hver gang han piver?
Bamse plejer altid, og være den der er først til al ting, men nu vil han næsten kun ud, hvis jeg går med…
Har egentlig ingen spørgsmål, blot et lille suk, troede ikke, at det ville skabe et sådan savn
Jamen vi har to, moren og så Bamse, moren er næsten 2 år og de enes fint…men mon ikke han bliver sig selv igen, det er jo kun to dage siden, men hold da op
Når en søskendemis bliver ladt tilbage efter de andre killinger i et kuld er væk, kan de blive meget meget triste, hvis der ikke er andre killinger i huset. Jeg syntes du enten skal få en killing til ham, eller finde ham et hjem hvor han kan få en legekammerat.
Katte har også følelser som sorg og savn, men nu er det (så vidt jeg husker) ikke ret længe siden, den anden flyttede. Mon ikke det går over i løbet af nogle dage?
Nu er det vel ikke sådan, at det er et must, at have 2 killinger, det lyder da mærkeligt i mine ører…og nej, jeg vil da absolut ikke af med ham, det var da et tosset svar!
Det skal du da heller ikke. To killinger er bare den gængse anbefaling, men så vidt jeg ved, sælges der stadig rigtigt mange killinger enkeltvis… :cool2:
Han HAR mormis, også selvom hun måske ikke gider at putte, leget og agere legekammerat.
Det er helt normalt at den tilbageværende killing mangler sin “pal” de første par dage, det går over igen Men der er nu en ny situation i hjemmet, som de begge skal vænne sig til, og det kan de sagtens
[QUOTE=DK Sugieh;909150]Han HAR mormis, også selvom hun måske ikke gider at putte, leget og agere legekammerat.
Det er helt normalt at den tilbageværende killing mangler sin “pal” de første par dage, det går over igen Men der er nu en ny situation i hjemmet, som de begge skal vænne sig til, og det kan de sagtens :)[/QUOTE]
Åh…det var det dejligt at høre og mormissen er faktisk rigtig god til at lege med ham, så jeg er positiv, men jeg blev lige helt nedtrykt at se hvordan han reagerede…