Der er bare IKKE noget at gøre!

Jeg elsker at investere i kattelegetøj og synes jo det ser noget så spændende ud med alle de ting man kan få.

Men når jeg så kommer hjem og meget pædagoisk præsentere legetøjet for Tiger, så kigger hun på mig og går hen og henter sin grå mus med lyserød hale. :tihi:

DUER IKKE, MOAR!!

Hvad fanden vi skal gøre når den mus, ikke kan mere, ved jeg sgu ikke!

Hun elsker den mus, jeg ved ikke en gang hvor vi har købt den, men hun har den altid indenfor rækkevidde. :slight_smile:

Måske jeg skulle begynde at lade mit shoppegen gå ud over grisene! De lidt nemmere at købe ind til :smiley:

Det lyder mæææææærkeligt! Især fordi katte normalt elsker nyt legetøj og ligesom lader til at synes, at det spændende går lidt af det gamle (især hvis det altid ligger fremme)… Det er i hvert falde min erfaring.

Men generelt så er det, der hitter mest her: Da Bird (som ALDRIG ligger fremme andet end når jeg tager den frem for at lege…måske derfor?), bordtennisbolde, små mus i alverdens afskygninger (nåja, behøver ik være mus, bare små…dimser…med hale…) og snore! Snore er bare et hit at jagte. Lige for tiden er julepynten godt nok det allerstørste hit :wink: Haha…

Uh, jeg elsker også at købe ting til misserne :hjerte:

Undskyld, men hvori ligger det barske ved dette emne?

heheh…:smiley:

Det kender jeg alt for godt. Har et meget veludviklet shoppegen for kattetilbehør :slight_smile:

Men når jeg så kommer hjem med og stolt viser det frem til kattene, så glor de bare mærkeligt på mig og går deres vej.

Jeg har 3 store kasser med legetøj til katttene, og de gider ikke noget af det.

[QUOTE=DK SismoCats;747114]Det kender jeg alt for godt. Har et meget veludviklet shoppegen for kattetilbehør :slight_smile:

Men når jeg så kommer hjem med og stolt viser det frem til kattene, så glor de bare mærkeligt på mig og går deres vej.

Jeg har 3 store kasser med legetøj til katttene, og de gider ikke noget af det.[/QUOTE]

Det lyder som hos os… En meget stor kasse fyldt med legetøj… Og det eneste der kan bruges er en kong kickeroo, noget sammenkrøllet madpapir og pappet hvor på kong kickeroo’en sad på… Nogen der sagde billige i drift??? :wink: Men jeg shopper alligevel til dem :slight_smile:

gad vide om hvis jeg nu fandt de mus igen og købte et par, om hun så ville være lige så vild, eller om det KUN er den ene? Den er total nusset og halen er næsten væk, der er bare krise når den ikke duer mere :slight_smile:

Sæt et billede ind af musen, så kan det være nogen ved, hvor du kan få dem.