Der er en snestorm på vej!

I morgen bliver vi 4 uger og vi er MEGET frække nu! Der er snestorm på vej. Her er mega-spam med de små fra i dag

Luk os ud! Louisiana, Montana og Colorado

Colorado og Louisiana (tror jeg - kan ikke se blis på foto:-))

Montana

Tre styk oppefra - med hvidt i nakken… SUK, men igen det hvide er svært:-)

Fight Club

Montana ser lidt bange ud, og Colorado møver bare forbi

Montana synes Colorado er for meget!

Fik jeg en krone for de gange Fie leder efter Montana var jeg rig!

Colorado og Louisiana - king and queen of the hill:-)

Hej Kattegale!

Louisiana er VILD!

Men Louisiana er også MILD

Mors dreng Colorado:-)

De fik første faste måltid i går - det gik nemt. De åd bare:-)

Hilsen fra Snesko-hønemor og Fie Mor

Lækre lækre små snefnug altså :smelter:

Kommer du snart og nusser dem?:slight_smile: Men pas på de er farlige - man bliver let siddende en time eller to og glor på deres narrestreger!

:slight_smile:

Og rejser man sig, så stimler de sammen om ens ben og kaaaaalder og græder. Og så er man nødt til at sidde der en time mere… :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu: Lousiana er altså stadig bare en darling :thumbup:

Fie er mere rolig om de andre katte nu, men hun angriber fortsat Tip, Tara og Eddie, hvis de går derind. Nu har jeg ferie fra i morgen og to uger frem, så skal vi have en snak om, at de små skal ned i stuen. Det bliver en spændende snak:-) Ellers må de ned uden deres mor snart på korte visit:-)

De små snefnug er ved at blive store snebolde :wehuu:

[QUOTE=lenschow;659211]Kommer du snart og nusser dem?:slight_smile: Men pas på de er farlige - man bliver let siddende en time eller to og glor på deres narrestreger!

:slight_smile:

Og rejser man sig, så stimler de sammen om ens ben og kaaaaalder og græder. Og så er man nødt til at sidde der en time mere… :-)[/QUOTE]

Åh ja det ville jeg rigtig gerne, men hvordan hulan kommer man ud til dig, når man ikke har bil :?

[QUOTE=lenschow;659211]Kommer du snart og nusser dem?:slight_smile: Men pas på de er farlige - man bliver let siddende en time eller to og glor på deres narrestreger!

:slight_smile:

Og rejser man sig, så stimler de sammen om ens ben og kaaaaalder og græder. Og så er man nødt til at sidde der en time mere… :-)[/QUOTE]
Hmm :lol: kan se du får lige så lidt lavet, når du har små, som jeg :tihi: Der er SÅ meget man liiiiige skal holde øje med og lige lidt mere at gine af… Det er fantastisk :slight_smile:

jeg bliver mere og mere forelsket i hende Louisiana :inlove: :hjerte:

:wehuu: :wehuu: :wehuu: Hvor er de dog bedårende.

Lad mig se… Hvis jeg går ud og køber to meter stof - så mine lommer kan blive udvidet… Tror I så at Lene vil lægge mærke til de mangler før jeg er gået???

For kæft de er lækre:hjerte::wehuu:

Ih hvor er de altså DEJLIGE!! Små lådne snebolde! :smelter: :hjertehop:

Årh de begynder at ligne små ballademagere :wehuu:

De er skønne. Det bliver sjovt, når deres mor tør lade dem komme i nærheden af husets andre misser. :slight_smile:

De er altså bare total dejlige :love2:

Ham Colorado skulle ikke gå mange gange rundt om mig, før han endte i lommen… :muhaha::wehuu:

:hjertekat::hjertekat::hjertekat:

De er altzå bare så skønne, de tre små laviner… :wehuu:

Glæder mig til at høre, hvad du får ud af snakken med Tara, Tip & Eddie :høhø:

Sådan en snestorm må gerne komme forbi her, de er bare for skønne :hjerte::hjerte::hjerte:

De små skarn er

  1. brudt ud af deres kravlegård
    2)løftet ud af kravlegård af mor Fie, der synes de skal ud nu
    3)trods alle mine forsøg på at udvide kravlegård, lappe , sætte tag på og hvad ved jeg - brudt ud af kravlegården

Og de er dælme ikke renlige endnu helt!

Så bare kom og hent dem - lige nu står de ikke i høj kurs - og moren følger med…!

:slight_smile:

IH! Snowshoekatte!

Hihi åh ja den skønne tid:p

Lige som man overvejer at udvide killingernes område snart,så er de kravlet ud:uha:
De bliver så hurtigt store og flytter hjemmefra:ked: Og der bliver så dejligt stille:?
Med mindre man lige beholder en enkelt balldemager:blegne:

Tine