Jeg håber aldrig, denne kat finder ud af, at han er en kat…
Håber I vil nyde disse dejlige billeder af denne usædvanlige skønne kat som nyder det med en dejlig undulat… billederne gjorde mig så glad…
Aiiii, hvor er de vildt skønne
Hvor er det nogle skønne billeder
Endnu et bevis på kærlighed på tværs af racer
Helt enig - man sidder og bliver helt blød om hjertet Dejligt livsbekræftende billeder - tusind tak for kigget Mie
Mie for pokker! Det er jo direkte tarveligt det der! mangler en smeltet smiley
Damn hvor er de bare søde! Må de vedblive med at være så gode venner livet ud. Kæft hvor er de bare kære!
Tusind tusind tusind tak for kigget. Jeg er smeltet helt ned af stolen…ih guder hvor er de bare vidunderlige de to! -love
Åh, hvor er det bare sødt
Hvor er det skønne-skønne billeder - man sidder her og smiler, så man er ved at sluge ørerne.
Den lille rødhårede fætter ligner bare min tidligere hankat Morgan på en prik…
Narjjjj nu er jeg helt væk!
Og så er det en BRITE
Åhhhh sikke en idyl
Nååååååårh hvor sødt -lovelove
just made my day. Stor smiler nu, selvom jeg skal igang med en lorte opgave på arbejdet, den virker ikke så slem nu heldigvis. 1000+ tak
Nejj nu får jeg helt lyst til at Meeko og min kanin Freja skal lære hinanden lidt at kende
Åhhh hvor er det da nogle skønne billeder
Håber de 2 fortsætter med at være gode venner
Jamen…Jamen Mie…
Jeg er lige kommet hjem fra arbejde;
og er meget påvirket af,
at vi lige har fået en ung mand med
Alzheimers sygdom.
Jeg kom hjem med en klump i halsen …
Så ser jeg dine dejlige billeder…som kalder smilet frem
i en ond og urimelig verden.
Tusind…tusind tak for de billeder.
Hvilken glæde
Kærlighed kender simpelthen ingen grænser!
Hvor er det bare skønne billeder. Bliver spænende at se om misser forbliver så blid når han bliver ældre.
Er det dine dyr Mie?
[quote=Troldegaarden;143982]Hvor er det bare skønne billeder. Bliver spænende at se om misser forbliver så blid når han bliver ældre.
Er det dine dyr Mie?[/quote]
Nej det er ikke mine dyr, selvom jeg godt kunne eje den lille Brite killing, han er bare så bedårende Det er en mail en af mine kolleger har sendt hjem til mig her til morgen og den måtte jeg dele med Jer
PS: Det er heller ikke min kollegas dyr…
Det er da kærlighed der vil noget.
Bare det at se den lille killing blive nusset i pelsen af fuglen.
Ja det var billeder der gjode livet værd at leve.
Tak Mie.
knus Elin
nuuuuuuh hvor er det bare kæmpe kært:wehuu: Årh den lille mis er så forsigtig overfor fuglen:hjerte:
Vidunderlige herlige billeder:wehuu:Det minder mig om den gang jeg havde en dværgpapegøje. Jeg er aldrig blevet enig om med mig selv selv om den virkelig var frygtløs eller om den bare var dum. Den overfaldte engang en lille hund-surrender Hunden skred og var bange for fuglen lige siden den dag.
Måske var fuglen bare psykotisk:argh: