Der er ingen tvivl

Der er ingen tvivl om, at når vi nu, flere år for tidligt, manglede en firbenede fyr herhjemme, så er Masso det helt perfekte match til os :hjerte:

Mille har fra første sekund, siden han flyttede ind, været nysgerrig på ham, men samtidig også givet ham plads indtil han var tryg ved at hun kom tættere på, selv når han leger “fang halen” kigger hun bare på ham og går, jeg er stolt af min til tider sære dejlige prinsesse :heart:
Og Masso, har taget det i stiv pote, at Mille hilser ved at hvæse ind i mellem :hjerte:







Og bedst af det hele :hjerte:



Vi har fået liv huset, kl. 04.00 skal der leges, så enten tonses der rundt i sengen eller også går han i stuen og spreder indholdet af legetøjskurven over det hele :tihi:
Vådfoder er klart bedre end tørfoder :savle: Toilettet er tilgengæld ikke en god ide, at tage bad i :joy:
Kæresten nåede lige præcis at åbne døren til badeværelset den anden aften, og vupti så sagde det plop og selvom der godt nok var trukket ud, måtte Masso altså en tur op i håndvasken til et lille bad :joy: Men så fik han lært os, hvorfor vi normalt er meget opmærksomme på, at slå brættet ned :sweat_smile:

26 Synes om

Tillykke med ham, din nye stribedreng :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Det gjorde hr pirat også her for 2 dage siden…
De kære små man får fra Jeanette og Knud forstår i den grad at holde deres mennesker igang…

Og nøj hvor jeg elsker jeres billeder

8 Synes om

Det gør de :tihi: Men jeg antager de alle er som Masso, og udover at holde sine mennesker i gang, også er fyldt med kærlighed og charme som man slet ikke kan stå for :hjerte:

Jeg håber, det Hr. Pirat gjorde var at vække jer ved at tonse rundt i sengen alt for tidligt, men forventer nærmere at det var turen i toilettet han også præsterede at klare :joy:

6 Synes om

Tillykke med den skønne lille Fluffy-dreng - han kan da charmere en sten :heart_eyes:

2 Synes om

Tillykke med den nye basse :heart_eyes:

… kurelian bobtail? Kan næsten regne ud baseret på det Line skriver at det er fra Jeannette?

2 Synes om

Tak, du har forstået helt rigtigt, det er Jeanettes Masso Antico fra V kuldet :smiley:

3 Synes om

Det kan han :hjerte:

3 Synes om

Toilettet klarede han en aften mens vi børstede tænder… i sove værelset synger han, da han nægter at være alene men kræver 4 benet selvskab… så den ene nat vi havde ham i sov3værelset havde han nært anmeldt os for kattemishandling… men vi forstod og lod ham allerede dag 2 gå med hele flokken og efter 12 timer havde de andre luret ham og fant ignorer knappen frem når han hvæste. Så dag 3 var han en del af hjemmet…

9 Synes om

Stort tillykke med Masso :flag: både til jer og til Mille
Hvor lyder det til han er så skøn :star_struck:

3 Synes om

Vi vurderede også allerede første aften, at Mille var så rolig omkring ham, at vi ikke behøvede lukke døren mellem dem, og ganske korrekt Mille snorkede på sin stol og kom ind og sagde hej som normalt, mens Masso og jeg fandt ud af, hvordan vi bedst kan deles om min dyne og begge sove godt :tihi:

7 Synes om

Ha ha intet er bedre, men nøj hvor er det nemt at mærke at de er sociale og gerne vil vide hvem de bor med… masso har ko altid været blid og skøn hvor min er en bandit af rang, men det er altså som om at de begge skal leve livet med en pote nær det de elsker mest, hvilket bare gør at man elsker dem endnu højere

5 Synes om

Hvor er det en dejligt at kunne følge ham herinde :heart: og hvor skønt at høre Mille har taget så godt i mode ham :heart:
Billederne fortæller helt klart han fik det perfekte hjem :smelter:

Han er så skøn og indrømmer gerne han er savnet :heart: Men det ville ikke havde været godt for ham at blive her :heart:

5 Synes om

Hun er fantastisk, han valgte lige at kravle under hende og prøve at opfordre til leg, mens hun var optaget af at sige godmorgen til os, han fik et hvæs, der klart sagde smut pomfrit, også var det, det, Jeppe ville hun havde givet et nogle solide dask også, så det er tydeligt hun forstår han er lille og skal opdrages mere blidt :hjerte:

Jeg forstår virkelig godt han er savnet, vi vil ikke kunne undvære ham, nu hvor han er flyttet ind :hjerte:

5 Synes om

Jeg bliver trænet i, at sætte mig i sofaen og putte, som det første når jeg kommer hjem inden kæresten :smelter:

Og Masso øver sig i den svære kunst, at putte mens jeg hækler, og han er super dygtig til det :hjerte:

20 Synes om

Undskyld jeg griner… men du drømmer ikke om hvor meget jeg kan genkende det med at blive trænet i at putte og jeg elsker din beskrivelse

4 Synes om

Ork jeg griner også en hel del af hans trænings evner, en ting er jeg skal genlære at putte, men kæresten er simpelhen også ved at blive lært, hvordan det lyder når den lille fyr vil have vådfoder og selvfølgelig kan garn ikke stå for plageriet :joy:

Så nu har manden Mille der vil have tørfoder så snart han vågner om morgenen og Masso, der vil have vådfoder så snart han kommer hjem :joy:

8 Synes om

Man ved at ens forhold holder evigt når man begge vliver opdraget af sine katte… det er tæt på den perfekte ægteskabs kontrakt :crazy_face:

4 Synes om

Jeg ligger næste flad af grin :lol:
Jeg sagde de var dygtige til at træne deres ejer :lol:

5 Synes om