Der er musik i luften

Nu hvor der igen er Meledonde så skal vi da lige have en tråd med de sange vi hver især mindes og elskede mest.

Må tilstå at jeg ikke har set det i rigtig mange år, så det bærer mine “ynglinge” vist præg af. :tihi:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Nicole - Ein bisschen Frieden 1982[/ame]

[ame=“Johnny Logan - Whats another year - YouTube”]YouTube- Johnny Logan - Whats another year[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube- Johnny Logan - Hold me now[/ame]

(De to har faktisk også sunget sammen i denne her [ame=“Nicole & Johnny Logan - No One Makes Love Like You 2001 - YouTube”]YouTube- Nicole & Johnny Logan - No One Makes Love Like You 2001[/ame] men det er så lige et sidespring)

[ame=“- YouTube”]YouTube- Eurovision 2001 - Rollo & King - Never ever let you go[/ame]

(Kan nu bedre lide den danske udgave: [ame=“- YouTube”]YouTube- Der stÃ¥r et billede af dig pÃ¥ mit bord med lyrics pÃ¥ skærmen[/ame]

Min ultimative yngling er denne og den er tidløs og så smuk og så er den tilmed dansk og vores lille lands bedste indsalg til melodi grand prix til d.d.
Den er så smuk på både dansk og engelsk.

[ame=“- YouTube”]YouTube- Brødrene Olsen - Smuk som et stjerneskud (Dansk MGP 2000 winner)[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube- Olsen Brothers - Fly On The Wings Of Love[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube- Brødrene Olsen - Smuk som et stjerneskud (Dansk MGP 2000 winner)[/ame]