Der er noget derinde

Kunne man få et par billeder eller tyve af sådan en lidt rundt tumlemis ??

:kryds:[/quote]

Det kan du helt bestemt, jeg er lige på vej i Rosengårdscenteret, men jeg skal nok lægge billeder ind i eftermiddag :slight_smile:
Sød er hun i hvert fald og det bliver da kun sødere af at kalde hende tumlemis :inlove::inlove::inlove::inlove:

[quote=Nevadaisy;137872]Det kan du helt bestemt, jeg er lige på vej i Rosengårdscenteret, men jeg skal nok lægge billeder ind i eftermiddag :slight_smile:
Sød er hun i hvert fald og det bliver da kun sødere af at kalde hende tumlemis :inlove::inlove::inlove::inlove:[/quote]

:wehu::wehu::wehu:

Hvor herligt… jeg glæder mig… kan næsten ikke vente… tusind tak.

Uh jeg glæder mig på dine vejne, der er ikke noget bedre en små misseunger:hjerte::hjerte:
Knus Elin

-felixsylvester

Billeder! :stuck_out_tongue:

[quote=PivC;138493]-felixsylvester

Billeder! :p[/quote]

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=6525

[quote=PivC;138493]-felixsylvester

Billeder! :p[/quote]

De er i galleriet :stuck_out_tongue:

Nu sparker de små tumlinger :wehu::wehu:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Ih… hvor mange gætter vi på, at der er ???

3-4 stykker ??

:kryds:

Ih… hvor mange gætter vi på, at der er ???

3-4 stykker ??

:kryds:[/quote]

2 stk. ifølge dyrlægen :slight_smile:
og de “hedder” lige nu Blyp og Blop :tihi:

[quote=Nevadaisy;140645]2 stk. ifølge dyrlægen :slight_smile:
og de “hedder” lige nu Blyp og Blop :tihi:[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor sødt… men de kunne vel strengt taget lisså godt hedde Tante & Therese, ik’ ?? :stuck_out_tongue:

[quote=Nevadaisy;140617]Nu sparker de små tumlinger :wehu::wehu:[/quote]Skøøøønt :wehuu:

Hvor sødt… men de kunne vel strengt taget lisså godt hedde Tante & Therese, ik’ ?? :p[/quote]

helt sikkert…det må du også gerne kalde dem :stuck_out_tongue:

Jeg kan slet ikke få hånden af hendes mave…jeg får vist ikke lavet ret meget i dag :sshh:

-høhø-høhø

Det kan jeg godt forstå… bare det var mig…:wehuu:

[quote=Therese;140693]-høhø-høhø

Det kan jeg godt forstå… bare det var mig…:wehuu:[/quote]

Mon man skulle lægge en stak nye billeder ind i galleriet :?

Tjaaa … hvis du synes :fløjte:

-høhø-høhø

jamen det tror jeg at jeg gør…Blyp og Blops tante Therese skal jo kunne følge med i udviklingen og måske der også er andre interesserede :?:stuck_out_tongue:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!

Bare du fortæller mig, hvordan jeg kan se dem ??

:slight_smile:

[quote=Nevadaisy;140717]-høhø-høhø

jamen det tror jeg at jeg gør…Blyp og Blops tante Therese skal jo kunne følge med i udviklingen og måske der også er andre interesserede :?:p[/quote]

-engel-engel-engel

Ja, det skal hun nemlig - det er til STOR glæde for Tante Therese næsten at være der selv… og du glæder oz en masse andre herinde - så det er en ganske god gerning.

:tihi:

ååååhh hvor dejligt søde Hanne:wehuu: det må absolut være en fantastisk oplevelse:wehuu: