Der er pissekoldt

Aaaahhhhh dejligt vatmt…

SKRIIIIIIIID! jeg varmer mig!

:høhø: hvor sødt …

Haha… Ja det er dælme koldt derude, det er heller ikke længe mine gider være ude af gangen idag :slight_smile: Jeg vil også ha’ en brændeovn!!

Hvor sødt :hjerte: hvis først man får sådan en placering, så skal man også passe godt på pladsen så koldt som det er ved at være udenfor :slight_smile:

:lol:
Herlige billeder - her drages kattene også mod brændeovnen, men er lidt mere venligt stemte :tihi: og kan godt deles om pladsen.

Årh at ha’ en brændeovn når vejret er sådan som i dag. Godt nok pænt, men ja, pissekoldt!

Og jeg skal endda snart ud i det og være på arbejde. Godt der er tag på toget :wink:

Trekkie… stå af i Arden, så henter jeg dig, jeg er sikker på Rose godt vil dele brændeovnen :slight_smile:

Ja tydeligt bevis på at katte er kloge og fornuftige! :d

Hvor er hun skøn! Her er også tændt op og den bedste plads er papkassen lige foran ovnen.
Det blæser også idag, jeg var ved at dø af grin da jeg lukkede havedøren op i formiddags, et par af misserne KAN ikke lide blæsevejr: de dukker sig, lægger ørene ned og styrter ud for at prøve om de kan undgå det, det ser sindsyg sjovt ud! :tihi:

Lyder som her :slight_smile: Regn og skidt er ikke så vigtigt, men blæsevejr er ikke noget at spøge med :wink:

SKRIIIIIIIID! jeg varmer mig!

…"…H-V-A-A-A-A-A-R…???.."…

:lol: :lol: :lol:

…Vi har ikke brændeovn…(Øv!)… men så varmer vi tæerne sammen i stedet!..

Øv… Typisk nok skal jeg til Odense i aften. Nu har jeg ellers kørt nordpå hele sidste uge… Hrmpf!

Nå… en anden gang! Så ta’r jeg dig på ordet!

Du skal være hjerteligt velkommen :slight_smile: Både kaffe/Cola og katte er klar :slight_smile:

:tihi: flotte tænder!

Sødt :hjerte:

Jeg syns måske ikke det er særlig pænt af dig, at du har dækket hullet under brændeovnen til :stuck_out_tongue: Mine ELSKER simpelthen at kravle derind, når der er tændt op. Så kommer de ud efter 15-20 minutter og tumler hen efter en tår vand :tihi:

Dejligt sted hun har fundet sig. :slight_smile:

Nååeee… jeg er uden brændeovn den næste uge, og for pokker da misserne og jeg savner den :frowning: