Der er uventede gæster

og så er der uventede gæster

:doh: :doh: :doh: :doh:

UDEN kørekort
18 år gammel
og med knap 300 heste under hjelmen… til omkring 1.6 ton bil…

det er altså virkelig op af bakke…
han bad sgu selv om det… det er en bil der er lige så voldsom som min - det var accident waiting to happen det der…

-LOL -LOL -LOL

men stakkels husvæg… og stakkels ejer af den væg

Hold da op! Godt der ikke skete noget med nogle af parterne :besvimer:

-what Gad vide om de bød føreren på Gevalia ??

:klapper: :ups:

Det er nok ikke lige det, han drikker :wink:

Niels Peter

Uanset hvad han havde drukket ville han nok ønske at han havde ladet bilen stå :slight_smile:

ja og så er den ikke indregistreret :thumbdown:

nej - stakkels ejer… ingen forsikring …

Jeg synes godt nok, at husejeren tog det pænt! Jeg er ikke sikker på, at jeg havde taget det lige så pænt :fløjte:

Så vidt som jeg læser artiklen så var det hans egen :slight_smile:

Så det var en meget kort fornøjelse han fik af sin børneopsparing -høhø

Vraget skal sikkert sælges for at få råd til bøden samt erstatning til husejeren

Hooold da op -what

Godt der ikke skete noget med husejer eller bilisten, men altså hvor er det alt for tit man læser/hører om unge mennesker som kører som hovedløse bilister :thumbdown:

Åh Camilla, det er anden gang i dag du er ved at få mig til at dø af grin -LOL

nej det tror jeg bestemt heller ikke jeg havde :besvimer:

[quote=Sabrecats;191084]Hooold da op -what

Godt der ikke skete noget med husejer eller bilisten, men altså hvor er det alt for tit man læser/hører om unge mennesker som kører som hovedløse bilister :thumbdown:[/quote]

Ja, det er rigtigt. Men kigger man lidt i statistikkerne, så er det faktisk skræmmende så stor en andel af ulykkerne, som kvinder er skyld i. Især når man tager i betragtning, at rattet slet ikke sidder i deres side :klapper: Av av av - ikke slå!!:sorry: -surrender-surrender:klapper:

/Flemming

[quote=Flemming;191392]Ja, det er rigtigt. Men kigger man lidt i statistikkerne, så er det faktisk skræmmende så stor en andel af ulykkerne, som kvinder er skyld i. Især når man tager i betragtning, at rattet slet ikke sidder i deres side :klapper: Av av av - ikke slå!!:sorry: -surrender-surrender:klapper:

/Flemming[/quote]

Nej og det er nok derfor ulykkerne sker! Hvis rattet havde siddet i kvindens side kunne ulykkerne være undgået :stuck_out_tongue:

[quote=Flemming;191392]Ja, det er rigtigt. Men kigger man lidt i statistikkerne, så er det faktisk skræmmende så stor en andel af ulykkerne, som kvinder er skyld i. Især når man tager i betragtning, at rattet slet ikke sidder i deres side :klapper: Av av av - ikke slå!!:sorry: -surrender-surrender:klapper:

/Flemming[/quote]

hm. jeg synes nu stort set altid det er ulykker med mænd bag rettet jeg læser om:sorry: