Der er vist gevinst alligevel

Francesca var jo på besøg hos Johnny fra d. 28/2 til d. 11/3 vi troede ikke der var blevet noget ud af det, da det eneste vi så, var han fik øretæver, hvis han forsøgte på noget.
dutter har altid været svære at aflæse hos hende, så vi har holdt øje med vægten, som lige så stille er steget sammen med at hun er blevet rund.
pt har hun taget 805g. på, hun har haft to tidligere kuld, 1. tog hun 560g. på og fik 4 killinger. 2. tog hun 1175g på og fik 6 killinger.

Nu er det store spørgsmål, hvor langt er hun henne, hun var i løb da hun kom ind til Johnny



14 Synes om

Skal da ikke afvise at hun bare er blevet fed, men så er det en lidt spøjs placering af fedme :slight_smile:

Tillykke med hendes tykke mave - glæder mig til at følge hende :heart:

1 Synes om

Takker :slight_smile: Havde nu slet ikke fedme i tankerne, men nok fordi vi altid har problemer med at holde sul på hende :tihi:
Håber så meget på¨et kuld smukke korthårs killinger denne gang og gerne et par fine tortie tøser :grin:

1 Synes om

Håber dit ønske går i opfyldelse :wehu:

1 Synes om

Francesca har kun taget 10 g på de sidste 3 dage, mon det er ved at være tiden for fødsel :gruble::gruble::gruble:

1 Synes om

Stopper de med at tage på de sidste dage inden fødsel?

Det syntes jeg nogle af vores har gjort, men om de generelt gør det ved jeg ikke

Her var det tegn på fødsel :grin::clap:t3:
(Elysia var vi lidt usikker på hvornår skulle nedkomme da vi jo troede hun havde snydt os, men så alligevel var drægtig.)

Og hun har de sidste 5dage kun taget 15g på og nu er hun i fødsel.

2 Synes om

Fiona har jo termin på tirsdag - skal da lige veje hende hver dag for at se om der er noget om snakken.

2 Synes om

Tror du da, hun kan nøjes med 10-15g om dagen, når hun skal nedkomme med 8 killinger? :tihi:

Og en blå tortie med meget hvidt korthåret dreng :kryds:

1 Synes om

hmm @Lykke du er meget modig lige nu… :hmpf:

3 Synes om

og hvis han kommer er han din ganske gratis :klappe::klappe::klappe::klappe:

3 Synes om

Modig er mit mellemnavn :sunglasses:

:kryds:

4 Synes om

Hun er begyndt at tage på igen og maven er endnu ikke faldet ned. Hun er på dag 67 fra den dag hun kom ind til Johnny og dag 56 fra da hun kom ud derfra.
Vægten siger 4625g det er en vægt stigning på 980g jeg gætter på 5 killinger

9 Synes om

Dejlige tykke missemor - spændende hvornår det bliver når I nu ikke ved det mere præcist end I gør.

Dumme kræ de kunne da også godt komme med et stempel i panden at nu var de parret og der var xx dage til nedkomst :lol: men nå ja det gør de så ikke (siger hende den utålmodige som har en Fiona på dag 64 dd)

måske vi skal til at montere farvekridt på maven af drengene, lige som de gør på væderen :klappe:

Nu er maven faldet ned og mælkebare er også ved at gøre klar til killinger :venter::venter::venter:

2 Synes om

så varer det jo ikke længe :blush:

1 Synes om