Designændringer i Discourse

Er din baggrund hvid? :slight_smile:

Jeg var heller ikke klar over, der var valgmuligheder … men mine hjerter bliver sorte (pc)

Ja. og da jeg skiftede fra Classic til Default, blev det rødt… :slight_smile:

Ja

Du må have ændret det til KG Classic, da vi startede her :slight_smile:

Du kan se det hurtigt på, om din baggrund er hvid (standard) eller lyseblågrå (KG Classic).

Hvor har du gjort det?

Klik på dit billede øverst til højre → tandhjulet (indstillinger) → Grænseflade

Så har du standard skin. Du kan se/ændre det som skrevet herover :slight_smile:

2 Synes om

For mig ser Classic og Defaul ret ens ud, hvis ikke helt ens. Og mine hjerter er røde i begge udgaver. Gad ikke lige tjekke hvad farve de havde, med Dark.

1 Synes om

Var lige inde og se på mine indstillinger, og fandt så ud af at forum åbenbart mener jeg befinder mig i Riga :huh:

1 Synes om

Der er heller ikke kæmpe forskel. Classic er bare sat op med de farver, som det gamle forum havde.

Og du har helt ret… I Classic har jeg også lyserøde hjerter.

Så for at svare på det med de sorte hjerter: Pas! Jeg aner ikke, hvorfor de er sorte hos nogen… Mit bud var åbenbart ikke rigtigt :slight_smile:

Jeg er i Amsterdam. Er ikke så vigtigt for mig - jeg ved jo, hvor jeg er :stuck_out_tongue: - så har ikke tænkt mere over det.

Kan du forklare det, @RuneS?

Jeg bruger KG classic

Nu skiftede jeg lige til default og de er stadig sorte…

Er der valgmuligheder? Var jeg ikke klar over, så jeg gætter på standart indstillinger, mener ikke at jeg har ændret på noget. Ved du hvor jeg kan tjekke det? :slight_smile:

Hjerter og andet - her også de 3 fast smileys - bliver sorte på grund af jeres sikkerhedsindstillinger …nøjagtig hvad ved jeg ikke, men slår jeg mine fra er både hjerte og smileys som de skal være

Vi kører al trafikken gennem en service der kan sortere nogle angreb fra før de rammer den rigtige server, men det betyder at den rigtige server ser nogle forkerte IP adresser, så den ikke rigtigt er med på hvor man egentligt kommer fra :slight_smile:

2 Synes om

pas, jeg har absolut intet ændret, pludselig blev mit hjerte bare sort :ahhhhhhh:

jeg har hvis baggrund

gik ind og kiggede i min indstillinger og fik ændret til Classic, så nu har jeg et fint rødt hjerte igen :jubiii::jubiii::jubiii:

2 Synes om

Prøv lige at ændre tilbage til Default og se, om det røde hjerte ikke bliver der. Om ikke andet, så for at teste det for min skyld :wink:

Det burde virke i begge udgaver :slight_smile:

2 Synes om

så blev den sort igen :open_mouth: når jeg ændre tilbage til Default :cry: