Designændringer i Discourse

Er det årsagen til at hjerterne nu er sorte ?? en mindre detalje men indrømmer det er bare så forkert i min optik.

Jeg bruger sjældent appen, men gjorde det for en par dage siden, men oogav den, for opførte sig helt andreledes og jeg kunne slet ikke få nye indlæg frem, det var kun grupperne den viste :frowning:

Må jeg spørge hvilke hjerter?

App’en kan jeg ikke rigtigt kommentere på, for har bare siden liggende som en genvej på telefonen. Men mener jeg gjorde det, fordi jeg ikke var tilfreds med app’en.

Hjertet, når man liker noget i PC-udgaven. Det bliver sort…

1 Synes om

1 Synes om

Mine hjerter bliver røde som de hele tiden har gjort.

Må være noget med det farvetema der automatisk dannes i de custom skins, vi har. Bruger I alle tre KG Classic? @Jeanette, @Katho, @FinnFrode?

Jeg har bare standard, og der er det lyserødt:
image
(er gået på PC for at teste)

Hvilket skin bruger du, @Enki?

Er din baggrund hvid? :slight_smile:

Jeg var heller ikke klar over, der var valgmuligheder … men mine hjerter bliver sorte (pc)

Ja. og da jeg skiftede fra Classic til Default, blev det rødt… :slight_smile:

Ja

Du må have ændret det til KG Classic, da vi startede her :slight_smile:

Du kan se det hurtigt på, om din baggrund er hvid (standard) eller lyseblågrå (KG Classic).

Hvor har du gjort det?

Klik på dit billede øverst til højre → tandhjulet (indstillinger) → Grænseflade

Så har du standard skin. Du kan se/ændre det som skrevet herover :slight_smile:

2 Synes om

For mig ser Classic og Defaul ret ens ud, hvis ikke helt ens. Og mine hjerter er røde i begge udgaver. Gad ikke lige tjekke hvad farve de havde, med Dark.

1 Synes om

Var lige inde og se på mine indstillinger, og fandt så ud af at forum åbenbart mener jeg befinder mig i Riga :huh:

1 Synes om

Der er heller ikke kæmpe forskel. Classic er bare sat op med de farver, som det gamle forum havde.

Og du har helt ret… I Classic har jeg også lyserøde hjerter.

Så for at svare på det med de sorte hjerter: Pas! Jeg aner ikke, hvorfor de er sorte hos nogen… Mit bud var åbenbart ikke rigtigt :slight_smile:

Jeg er i Amsterdam. Er ikke så vigtigt for mig - jeg ved jo, hvor jeg er :stuck_out_tongue: - så har ikke tænkt mere over det.

Kan du forklare det, @RuneS?

Jeg bruger KG classic

Nu skiftede jeg lige til default og de er stadig sorte…

Er der valgmuligheder? Var jeg ikke klar over, så jeg gætter på standart indstillinger, mener ikke at jeg har ændret på noget. Ved du hvor jeg kan tjekke det? :slight_smile: