Ja, det der med at gå i seng. Det er sgu svært når man kommer hjem fra natarbejde og har knoklet sig op af bakke på cyklen de sidste 25 min, og alting bare er alt for varmt… -lazykitty -waytohot -waytohot -waytohot
(Jeg kunne godt bruge lidt af det der: -ifryseren )
Især når man så har skrevet til en opdrætter ang. en killing -mis -kitty -kat1 -kat3 -kat4 -fløde1 -playkitty1 -catsleep -kattedans -hahaha og så tænkte at hun måske liiiige kunne have svaret i går aftes, og man da liiige kunne tænde for pc’en og tjekke om der var en mail… Det var der ikke
Nå, men jeg håber at jeg langt om længe er ved at være faldet lidt til ro og kan komme til at sove. I må have en god dag. Jeg står nok først op ved 14-15 tiden [smilie=hate-sleepgo_ron.gif] -fløjte -catsleep -zzz
Det var der ikke. ØV Men det var også kun i går aftes jeg skrev, såeh…
Jamen jamen, det er en af dem fra olmocabe’s kuld. Jeg har ikke lagt mig fast på nogen af dem endnu. Men lige umiddelbart virker ham Jamanko til at være den jeg er faldet for på billederne. Jeg tror ikke jeg vil have en rød med hvid.
I må da meget gerne tage et kig og se hvem I synes er bedst typet ifht udstilling? Jeg er jo ikke så god til den slags endnu, hehe… Men har skrevet og spurgt Monica hvad hun synes, så må vi se.
(Den fra det lidt yngre kuld er også en mulighed, ligger som sagt ikke fast på noget endnu :))
Mai - De er alle 4 totalt dejlige Jamanko var bare lige ham der fangede mit blik til at starte med.
Og jeg ville egentlig have lagt et link, glemte det bare -sorry
[QUOTE=Eva K;30363]Ja, det der med at gå i seng. Det er sgu svært når man kommer hjem fra natarbejde og har knoklet sig op af bakke på cyklen de sidste 25 min, og alting bare er alt for varmt… -lazykitty -waytohot -waytohot -waytohot
(Jeg kunne godt bruge lidt af det der: -ifryseren )
Især når man så har skrevet til en opdrætter ang. en killing -mis -kitty -kat1 -kat3 -kat4 -fløde1 -playkitty1 -catsleep -kattedans -hahaha og så tænkte at hun måske liiiige kunne have svaret i går aftes, og man da liiige kunne tænde for pc’en og tjekke om der var en mail… Det var der ikke
Nå, men jeg håber at jeg langt om længe er ved at være faldet lidt til ro og kan komme til at sove. I må have en god dag. Jeg står nok først op ved 14-15 tiden [smilie=hate-sleepgo_ron.gif] -fløjte -catsleep -zzz[/QUOTE]
HEJ Eva…dèt der med at komme i seng efter nat arbj. kender jeg til…ikke altid nemt at gå i seng med det samme…så efter ca 15 år på nathold er jeg ikke kommet af med vanen…(som du kan se på kl) smil…men har nu ALTID været B menneske…hej med dig