Det der med at spinde

Her er der både højt spinden, ælten OG savl når det er hygge hygge tid… Hvilket vil sige mange gange dagligt (selvfølgelig):tihi:

yup, mine 3 spinder… Meget højt!:tihi:
Aslan ælter dog ikke - jeg har ikke set ham ælte - men det gør de to andre.:tihi:

Her er der stor forskel på kattenes “spinden” Oline gør det så sjældent og så i så kort tid, at man bliver helt rørt, når det sker. Lille Fisen spinder når hun lægger sig op til mit, ansigt, for, at komme under dynen,- og så er det slut. Face spinder næsten aldrig, hunkan dog godt. Charmer spinder når han vil opnå noget eks, sidde foran min PC skærm, og sidst men ikke mindst Pixen, spinder højt og inderligt, al den tid man gider kæle med hende. Til gengæld spinder de alle ofte når de ligger sammen og vasker hinanden
Cats og Conni:thumbup:

Sigga ælter mest, når hun gerne vil have mig til at stå op og give hende morgenmad;) Når vi nusser ligger hun oftest ved siden af mig. Og spinder. Men så lavt, at det næsten ikke kan høres.

min gamle pige spandt ikke for mig før hun var 6 mdr- for andre katte men ikke mig. Og spandt stortset heller ikke for sine børn- en enkelt af dem har stortset heller aldrig spundet. Kun når man var på udebane, så kunne man sagtens. virkelig besynderligt da siatalere ellers gerne gør det både højt og længe s