Det der ved computeren!

nu er der en tråd med katte og com :slight_smile:
og så har jeg fået taget de her billeder og synes I skal se dem…

Som de dog fylder…

Endnu en computer kat :love2:

Ja, sådan sover han altså bedst !! :?

[QUOTE=Kattetøsen-too;768852]Endnu en computer kat :love2:

Ja, sådan sover han altså bedst !! :?[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

Er helt vild med det billede, hvor tasteturet bliver brugt som hovedpude :slight_smile:

Herlige billeder. Vores har sjovt nok aldrig haft det med at lægge sig på keyboarded - men de kan da godt gå over d<<<bbbb,øøøet. :smiley:

Alternativ brug af nullerput, Snebold (eller Prinsen :ups:).

Abasi synes, tastaturet på min bærbare er den bedste soveplads i hele huset. Han er godt nok for stor og tyk til at kunne ligge rigtig komfortabelt på det, men han gør et meget ihærdigt forsøg. Især når han samtidig kan få mig til at holde op med at bruge det :høhø:

Det er Snebold… Kan skam os være svært at se! :slight_smile:

Mine synes tastaturet er det bedste sted at hvæse klør, så min bærbar mangler mange sjove taster…

har os haft katte, der elskede det…det bestod jeg måtte få skiftet tastatur på bærbaren… det var dyrt!

Nej hvor hyggeligt! :wehuu:

Tror jeg skal have en nullerput stående på skrivebordet når kæresten kan få sin computer i kælderen igen. Det kunne være hyggeligt! :hjerte:

hehe…søde billeder. Jeg har også en computerkat. enten er det Lido, ellers er det Aslan. “Drengene” elsker at slappe af til mine tastelyde…:tihi: og museklik…“klik” klik, “taste”, “taste”

Årh hvor er de søde… :hjertehop: !!!

Jeg mangler også et par taster - men det er fra når jeg har villet fjerne Haylee fra det, og hun ikke var med på ideen :smiley: Haylee ELSKER også at ligge på tastaturet. Hun får dog aldrig lov, men så må man hvert fald godt bare bruge det som hovedpude, mener hun!! :stuck_out_tongue: … Gwendo elsker bare at jagte mine fingre, når jeg skriver på det… :tihi:


Haylee :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;770860]
Haylee :)[/QUOTE]
haha det ligner at hun ikke vil have dig til at være på kattegale, men du skal nusse hende!!