Det er da ikke nemt at redde seng når:

begge katte mener de skal lege under det øverste lagen :s

Vi har to enkeltsenge-lagener på en dobbeltseng så de overlapper hinanden - det fandt kattene ud af da jeg fjernede dyner og puder og så mente de altså de skulle fise rundt derinde, og man kan jo ik nænne at smide dem ud af sengen når de hygger sig, så indtil videre har det taget mig 20min at redde seng :smiley:

Haha hvor sødt. De hjælper dig da -høhø Håber du er blevet færdig nu :stuck_out_tongue:

Jojo jeg er færdig… og da jeg kom ovenpå igen (efter jeg var nede og skrive denne tråd), så lå Mikkel ovenpå lagenet og flyttede han sig så da jeg lagde dyner og puder på plads? næ, han puttede sig da bare :stuck_out_tongue:

Århh hvor kært -forelsket

Jeg har sammen problem her, det tager en evighed at redde seng for det er da bare den absolut sjoveste leg når der ligger en kat under lagnet og en oven på. -høhø Det er sku nogle sjove interesser de holder sig.

det er derfor jeg skiftede til stræklagner -LOL :D:D

MINE vidundere gør selvfølgelig ikke sådanne noget…eller også er det bare ønsketænkning

Jeg smidder det jeg ikke lige skal bruge nu på gulvet og så er de beskæftiget mens jeg får lagnet lagt på.

vi bruger også helst stræklagener - men lige til dette sengetøj er det, desværre vores enkeltlagener som passer bedst :stuck_out_tongue:

Jeg vil så foreslå dig at du syr dine enkeltlagner sammen så de bliver som dobbelt lagner

Det ville være smart ja, men det er sjældent de er i brug så det går nok :slight_smile: