Det er gået lige efter planen

Hvor er det bare dejligt når noget går lige efter planen, som man håber det vil :slight_smile: Vi fik for 2 uger siden lille Shrek da Feline og Perle er bedste venner, og Zuma ligesom var lidt uden for, tænkte jeg han manglede en legekammerat. Men fordi jeg syntes det var jeg jo ikke helt sikker på at Zuma og de to damer syntes det var en god ide. Zuma havde det med at “overfalde” Perle og lege for vildt efter hendes mening.
Da vi fik Shrek for 2 uger siden, var Zuma rigtig godt gammeldags SUR, med MEGET lyd på :stuck_out_tongue: I løbet af den sidste uges tid er Shrek og Zuma blevet bedre og bedre venner - her i løbet af weekenden er de blevet rigtig gode venner, og sover sammen, vasker hinanden og leger vildt sammen :wehuu: Zuma leder tydeligt efter Shrek når han engang imellem falder om og lige skal lades op. Perle kan nu selv bestemme hvornår hun vil lege med dem, da Zuma ikke længere har energien til at jagte/overfalde hende :tihi: Feline er stadig mest glad for Perle, men som den ældste leger hun kun med en gang imellem.

ej hvor fedt!! - den slags historier er altså så opløftende!!!

tillykke !!

Det er ellers ikke altid, den slags puslespil “går op”, men det er dejligt, at Zuma var med på idéen :thumbup::thumbup:

Hvor er det bare fedt! Dejligt at høre. Det er bare så godt når kattene er enige i det man tror vil gavne :thumbup:

Hvor er det dejligt at høre :thumbup: