Det er HÅRDT at være kat!

Hvor er de bare seje de møbler… Det er næsten som om, de fremhæver kattenes skønhed, - hvis det altså var muligt, - de er jo så smukke i forvejen.
Jeg skal i hvert fald ikke ha’ vist de billeder til de fire her i huset, de flår mig da levende,
hvis ikke jeg sporenstrengs kører til Kolding og kikker på katte møbler.
Og de havde sikkert kun det ene reklame sæt.

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Det er godt nok det herligste, jeg har set længe.

Skønne-skønne billeder - de burde næsten bruges i et møbelkatalog…

:hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Mette Mejdahl;549018][…] Så det endte med at vi fik hele sættet for 400 kr. - hvilket jo ikke er meget mere end man ofte køber en misseseng for alligevel :stuck_out_tongue:
Og det fede er, at misserne elsker deres sofaer!! I skrivende stund, ligger der 3 og hygger i den - selv den lille lænestol bliver brugt :ok:
Sofaerne er ikke lavet til dyr, men lavet som tro kopier af en rigtig sofa - altså med sygninger og polstring som en “menneske sofa” - det er vildt sejt IMO :)[/QUOTE]

Det er da bare fundet til de penge. Og uanset hvor længe, de holder til kattene, har alle fået god underholdning. :smiley:

:lol::lol::lol: Hvor er det nogle fede møbler :smiley:
Hvad størrelse har møblerne og findes de kun i den farve :?
Havde de flere sæt :?

[QUOTE=Mette Mejdahl;548832]. o O (Ja, det ér altså hårdt at være kat… især når slaverne skal ha ny sofa - hvad med os katte? )

. o O ( Ja OK! De havde altså ikke helt glemt os alligevel :stuck_out_tongue: )

/Hansi & Co. :pote:[/QUOTE]

Hvor er de bare fine og det her billeder er bare for skønt :tihi:

Marianne

[QUOTE=Mette Mejdahl;548832]. o O (Ja, det ér altså hårdt at være kat… især når slaverne skal ha ny sofa - hvad med os katte? )

. o O ( Ja OK! De havde altså ikke helt glemt os alligevel :stuck_out_tongue: )

/Hansi & Co. :pote:[/QUOTE]

Hvor er de bare fin og det her billeder er bare for skønt

[QUOTE=•~ Rikke ~•;549191]
Hvad størrelse har møblerne og findes de kun i den farve :?
Havde de flere sæt :?
[/QUOTE]

[QUOTE=Mette Mejdahl;549018]

Jeg véd at der var et blåt sofasæt (uden chaiselong), tilbage - men om de har flere stående gemt væk, ved jeg ikke - prøv at gi dem et kald, hvis I er interesserede :slight_smile:

/Mette [/QUOTE]

Hjørnesofaen måler 70 x 80 cm. Den er 30 cm dyb og ryggen er 25 cm. høj.
Jeg ved ikke om eller hvor mange de har af dem, men prøv at kontakte firmaet, de kan helt sikkert svare :slight_smile:
Kontakt info står på forsiden af deres HP: http://www.123lagersalg.dk/

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;549266]Hjørnesofaen måler 70 x 80 cm. Den er 30 cm dyb og ryggen er 25 cm. høj.
Jeg ved ikke om eller hvor mange de har af dem, men prøv at kontakte firmaet, de kan helt sikkert svare :slight_smile:
Kontakt info står på forsiden af deres HP: http://www.123lagersalg.dk/

/Mette[/QUOTE]

Helt ok… Takker for dit svar :wink:

Du har vist skabt en ny trend, Mette. Når nu alle de hersens kattefolk ringer til firmaet for at høre, om de har flere, kan det jo være, de ender med at sætte dem i produktion - som kattemøbler :smiley:

Det siger jeg dig Mette, hvis de her nu får (flere) griller i hovedet af at lure på dine billeder… :regler: Greven har jo snart fødselsdag… :cool:

:lynogtorden:

Nej, de er fede, de møbler - og herligt at dine kræ faktisk vil bruge dem. Jeg synes så tit jeg har købt et eller andet fuldstændig genialt - og så opdaget, at kattene er ret ligeglade med det geniale :fløjte: :

Glæder mig til i morgen, når mine unger kommer hjem - så skal jeg vise dem nogle kæmpekatte :tihi:

Jeg gloede nemlig selv lige en omgang da jeg så de første billeder :tihi:

Jeg må altså tilstå at jeg nu i løbet af dagen og også de sidste par dage har tænkt på om man ikke selv kunne lave sådan et sofasæt :? det kan vel egentlig ikke være så svært :? lidt træsløjt, noget sygning og noget pachwork (staves? (sådan noget hobbysygning)) :gruble:

Kunne være at man skulle hører han den gamle derhjemme eller også ham den gamle gamle (bedstefar) Om de har nogen ideer til hvordan man kan lave træskilettet :gruble:

Lasse gloede godt nok en del - desværre stod Fornuftige Luna og spurgte “hvilken størrelse er de sofaer” :tihi:

Hun er sgi også så kvik, hende Luna :slight_smile:

Synes det er en superfed divan mm. kræene har fået sig - mine kræ er grønne af misundelse, og jeg er lige ved at tro at husbond her kunne gå med til at købe sådan en, hvis der altså var garanti for at de ville bruge den …