Det er HÅRDT at være kat!

. o O (Ja, det ér altså hårdt at være kat… især når slaverne skal ha ny sofa - hvad med os katte? )

. o O ( Ja OK! De havde altså ikke helt glemt os alligevel :stuck_out_tongue: )

/Hansi & Co. :pote:

Står deres tv uden for billedet?

Det er godt nok nogle store katte, du har… :smiley:

:lol: :lol: :lol:

Det er godt nok noget af det bedste jeg længe har set! :smiley:

Det er jo direkte mishandling :sgu:

Hvor er deres Gameboys? Wii’en? PS3? Plasma-TV’et? HVA’? HVA’?
Det er da “must haves” for sådan en bande! Især når de er så forkælede, at de kan få deres egen sofa. :høhø:

Hahaha . Det er sku for fedt det sæt - Heldige misser :smiley:

. o O ( Joo, vores wide screen står faktisk lige ved siden af - så vi har dog lidt at sige :slight_smile: )

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Og nu må du meget meget undskylde Mette, intet ondt ment med det, men jeg tænker at så har man altså penge som ligger og brænder hul i lommen, når man køber sådan noget til sine katte. Men nu er jeg jo også så praktisk og sparsommelig.

:lol:

du har reddet min dag… hvor ER det stort!!

Vi vil også have når alle de andre misser har…sagde misserne her :høhø:

Hvor er det flot :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

:lol:Hvor er det bare herligt! Sådan et vil jeg da også have! Hvor kan man mon købe sådan noget henne?

:slight_smile: :slight_smile: ha ha ha ha ha ha ha ha

Misserne siger vi vil også ha`

Hilsen Sanne

Hvor i himmelens navn har du fået de feede møbler henne.
Jeg siger dig mine kræ p.t. tigger om at få nogle også.
NUI vi er MISundelige

[QUOTE=Mette Mejdahl;548846]. o O ( Joo, vores wide screen står faktisk lige ved siden af - så vi har dog lidt at sige :slight_smile: )

[/QUOTE]

:lol: :lol: :lol: :lol:

Der er bare tænkt på det hele :høhø:

Mette du forkæler dine katte…godt mine fladnæser er tilfredse med at dele menneskesofaen og sengene

Hvis nu det havde en af de dage hvor man absolut var i kuldkælderen kunne den tråd da ikke andet en få en i godt humør igen…

Widescreen :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Det skal jeg også have til min og de kommende engang :ups:

-LOL -LOL -LOL -LOL
Mine vil også ha’ en sofagruppe nu -LOL
Så genialt! -LOL

-LOL

Hvor er det fantastisk… Mine må bare nøjes med mig eller sofaen :klapper: Må hellere lade være at vise dem det her…

Ihhh, hvor er det et fedt sæt :slight_smile: Hvor har du dog fået det henne?

Tak for alle jeres søde svar :slight_smile:

Ja, det ér ski lidt “for meget”, men jeg kúnne bare ikke stå for det da jeg så det!

Det var lidt en tilfældighed - og klart et impulskøb - at vi “faldt over det”.
Vi kørte igår, hele vejen til Kolding for at se på ny sofa - til os selv - da vi længe har ønsket os en hjørnesofa og endelig havde fundet noget der ikke kostede spidsen af en jetjager og som var brugbart for os (sort læder - man har jo kat :wink: ).
Vi kom så ned til butikken/lageret: http://www.123lagersalg.dk/ i Kolding, og går rundt og kigger på sofaer og så står de der mikro sofaer der bare og RÅÅÅWER på at blive taget med hjem! :heya:
Julius (vores søn på 5 år) var jo solgt, ligeså snart jeg var kommet til at sige; “Aaaj se lige dér, det er jo til Hansi!”
Og straks kunne “Mille Fleur” (som jo er Julius’ elskede kat) bare slet ikke leve uden sin egen sofa! :tihi:

Nå men vi spurgte ligeså stille, hvad sådan et sæt mon skulle koste, og damen i butikken svarede sådan lidt vævende, at egl. kostede det 750 kr. men de kunne ikke sælge det til den pris, så vi kunne få et for 450 kr.

Nå men da vi jo nu alligevel havde fundet de sofaer vi ville ha (nej jeg fik ikke en hjørnesofa, da den model jég ville ha, ikke kan være i vores stue - den måler ski da “kun” 350 x 340 cm. - men gemalen påstår at han ikke kan lave vores stue størrere…! Men til gengæld fik vi noget andet der er totalt fedt også :klap:), bad vi om at få en samlet pris på vores - og Milles sofaer :tihi:
Så det endte med at vi fik hele sættet for 400 kr. - hvilket jo ikke er meget mere end man ofte køber en misseseng for alligevel :stuck_out_tongue:
Og det fede er, at misserne elsker deres sofaer!! I skrivende stund, ligger der 3 og hygger i den - selv den lille lænestol bliver brugt :ok:

Sofaerne er ikke lavet til dyr, men lavet som tro kopier af en rigtig sofa - altså med syninger og polstring som en “menneske sofa” - det er vildt sejt IMO :slight_smile:

Så jo, vidst er det lidt fjollet at købe en hjørnesofa til sine katte, men de elsker den og hvis de ikke gider den på et tidspunkt, så er jeg sikker på at Agnes (vore lille datter), når hun bliver ældre, vil kunne bruge det til sine dukker :slight_smile: (Altså, når Julius, der nærmest er allergisk overfor “pigeting”, foreslår at man kan lave “the-selskab” med kattene, så må der være noget om det :p).

Jeg véd at der var et blåt sofasæt (uden chaiselong), tilbage - men om de har flere stående gemt væk, véd jeg ikke - prøv at gi dem et kald, hvis I er interesserede :slight_smile:

/Mette - der glæææder sig til at få sine egne sofaer hjem! :thumbup: