her har gaia så besluttet at marcipanbrød smager godt, efter hun syntes hun havde fået nok marcipanbrød nappede hun lige en bid lakridspipe. hun er da ikke helt frisk i pelsen. beklager billeder ikke er de bedste
Hun forstår da at nyde livet.
Hehehehehe det er da MAGELIGT hvis det er noget
må katte egentlig få chokolade? (ja jeg ved godt det er mikromalt hvad hun kan slikke af et marcipanbrød, men det er omvendt vistnok ret giftigt for hunde?)
[QUOTE=TrekkieGrrrl;753011]Hehehehehe det er da MAGELIGT hvis det er noget
må katte egentlig få chokolade? (ja jeg ved godt det er mikromalt hvad hun kan slikke af et marcipanbrød, men det er omvendt vistnok ret giftigt for hunde?)[/QUOTE]
Det er også giftigt for katte.
men det som sidder i minimal mængde om sådan et marcipanbrød indeholde vist ikke mange rester fra reel chokolade
-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao
:høhø: :høhø:
Det er da GODE billeder…
Silke elsker osse chokolade - hverken rejer, nykogt fisk, kylling eller andet interesserer hende - men de Marianne-bolsjer med chokolade jeg havde stillet frem forleden ??
Dem måtte jeg flytte igen, for hun blev ved med at nappe et - hun kan dufte chokoladen OG pebermynten igennem papiret…
Dejlige misser… :høhø:
Ser hyggeligt ud. Og hun synes da rigtig godt om en deler!
Man HAR vel smag!!! Og det ER jo jul!!!
Giver Gaia helt ret, sådan et marcipanbrød er ikke helt dårligt
Dejlige billeder af en hyggestund. Men håber ikke det var dit sidste marcipanbrød