Jeg havde som tiligere skrevet forventet mit juletræ på nuværende tidspunkt var splittet ad til ukendelighed OG væltet indtil flere gange…
UNDSKYLD misser, jeg gjorde jer uret
Det her er det vildeste der er sket indtil videre. Tino fyrede dog til en lavthængende kugle den anden dag, men den hang også LIGE i kørselsretningen
Hvor er de dygtige. Mindes mit juletræ da jeg opdrættede skovkattene og havde et 10 ugers kuld samtid… Ikke noget kønt syn det træ. Gg men de havde uden tvivl hygget sig
[QUOTE=DK Sugieh;1002333]Jeg havde som tiligere skrevet forventet mit juletræ på nuværende tidspunkt var splittet ad til ukendelighed OG væltet indtil flere gange…
UNDSKYLD misser, jeg gjorde jer uret
Det her er det vildeste der er sket indtil videre. Tino fyrede dog til en lavthængende kugle den anden dag, men den hang også LIGE i kørselsretningen
[/QUOTE]
He he…er det sådan et træ der kan dreje rundt selv, det minder om sådan et elektronisk træ, så symetrisk ;))) ser lige et billede inde i mit hoved af et juletræ der drejer automatisk rundt og nogle misser der synes det er evigt sjovt, at svinge sig i grenene…
Øv hvor er de kedrlige. Jeg glæder mig til weekenden hvor vores skal pyntes, så skal Ib nok vise hvordan man myrder et træ L (i al fald hvis hans opførsel sidste år er noget der skal gentages…)
Nej heldigvis ikke, men det kunne uden tvivl trikke dem til narrestreger
Så kan du oprette tråden om et juletræs død
[QUOTE=Bølles mor;1002401]Jeg er helt sikker på at det er stilhed før stormen - bare vent:D
Husker tydeligt Bølles første jul, hvor jeg om natten mellem den 23. og 24. vågnede ved at pynten “fløj” ned fra træet:S[/QUOTE]
Sådan havde jeg også en kat der gjorde engang Ja sådan har de fleste faktisk gjort, derfor undrer det mig også MEGET at netop den nuværende flok ikke er gået amok
De der glimmerguirlander ville Ib ha’ pelset på et splitsekund. Selv de få jeg havde på vores træ, og som var viklet forsvarligt fast… så ikke helt ud bagefter som da de blev hængt op L