Det er sommer og jeg drømmer om

Uge 24

Ugens emne: “Det er sommer og jeg drømmer om …” til fri fortolkning…

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag indtil midnat stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med ét billede, og det må gerne være et tidligere vist billede.

7 Synes om

Det er sommer og jeg drømmer om… Mere sol!

8 Synes om

… at ligge og dase i en havekrukke

6 Synes om

… at der snart kommer terrasse-vin…:smirk_cat::clinking_glasses:

7 Synes om

En ny buskbom som jeg kan slænge mig i :sunglasses:

10 Synes om

Kom så … I kan lige nå at være med :blomst:

1 Synes om

Personal space

12 Synes om

Det er fredag og der må stemmes …

3 Synes om

Der stemmes frem til midnat …

3 Synes om

@Katho har flest stemmer … tillykke :flag:

9 Synes om

Tusind tak, jeg må prøve at finde på noget igen :smiley::wink:

10 Synes om