Det er sq da bare for sødt

Jeg har hørt om synkronsvømning og andet synkront…men SYNKRONSØVN…det kan mine killinger i hvert fald :hjerte:
Her er Kamikazen og Pacific i bedste stil…og som nogle ved, er Kamikazen blevet her hjemme hos mooooar:wehuu:

Nååhhh :wehuu::wehuu::wehuu:

ihhh altså:wehuu::hjerte::wehuu::hjerte:

:hjerte:
Jeg spurgte på et tidspunkt på vores birms-mailingliste hvad den fysiologiske grund er til at killinger altid skal have hovederne hængende ud over kanten når de sover…men jeg fik aldrig noget svar :?

Ihh altså! Sikke et fantastisk billede :wehuu:

Nååårh altså -lovelove

Ha ha, hvor herligt :wehuu::wehuu::wehuu:

Åh ja, hvor er de altså skønne :wehuu::wehuu:

Jeg spurgte på et tidspunkt på vores birms-mailingliste hvad den fysiologiske grund er til at killinger altid skal have hovederne hængende ud over kanten når de sover…men jeg fik aldrig noget svar :?[/quot

Du kan få samme svar som jeg altid får når jeg stiller min søn et fjollet spørgsmå…
Det er en naturlov:tihi:
Knus Elin

Hov glemte lige…
Hvor er de søde de to sovemisser.:hjerte::hjerte::hjerte:
Knus Elin

Hvilket vidunderligt billede :wehuu:
Tak for det.
Åååååååh…de er lige til at bide i :wehuu:

AI, en misling der hedder Kamikaze…hvor fint :wehuu:…er det ham den sorte -høhø?

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nui, hvor er det øjenguf det billede…

:tak:

Arj Brita ham den blå er Pacific…det er min blåtortie nullegøj der hedder Blue Kamikaze :hjerte:

Hun er RIGTIG fin…hun BURDE bo her…for her er jo en masse Kamikaze’er i forvejen :rock:

Åh hvor sødt
hilsen Lisbeth

Nåååååååååååårh :wehuu::wehuu:

-ihhaltsåå Iiiih altså Brita…hende her er alzå miiiiiiiiiiin…helt hjemmelavet doh…nananana:

Det er da rå-hygge -lovelove -lovelove

Hvor herligt . . . . :klapper: