Det er vist en ommer

Tja det var meningen vi skulle have taget et gruppebillede, men noget siger mig vi må prøve igen…døm selv

og nu gider vi ikke det pjat mere…farvel

Hvor er de skønne - og så allerede med deres egen vilje.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

“Du skal ikke stå med det mærkelige noget og sigte på os - så er vi dem, der er skredet”

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Dobbeltklæbende tape … :rock:

De er nu ganske søde alligevel :inlove:

Sikke nogle herlige billeder af nogle dejlige pelsklumper. De ved godt, hvad de gider - og ikke gider:D

Du skal vist øve dig noget mere-LOL-LOL

Og husk endelig, at vise os resultaterne af dine anstrengelser:wehuu:

Jeg tror du må have fat i dobbelt klæbende tape hvis det skal lykkedes :tihi:

kittens on the go :wehuu:

[quote=Skattekat;165755]Dobbeltklæbende tape … :rock:
[/quote]

Ja, jeg har skam overvejet det :muhaha:

[quote=anne p;165760]Du skal vist øve dig noget mere-LOL-LOL

Og husk endelig, at vise os resultaterne af dine anstrengelser:wehuu:[/quote]

Ja vi må øve os…skal nok vise billedet, hvis vi nogensinde får taget et gruppebilleder, for det er allerede 3 store personligheder som absolut ikke vil det samme :rulleøjne::tihi:

Ha ha, de har vist da ild i måsen allesammen :wehuu::wehuu::wehuu:

Åhhhh de er fine, rigtige killingebilleder, de er dejlige :wehuu:

Ka’ du ik’ bare tage et billede af den killing, der sidder mest stille, og så klone den photoshop :? De ligner jo alle hinanden alligevel! -høhø

De er heeeelt vildt skønne! :wehuu:

Hvor er de skønne alle tre. Det er da sjovere med et gruppebillede når det ser ud til det er levede killinger og ikke nogen udstoppede bamser sat fast med tape:p:p:p
Knus Elin

Åh, hvor jeg kender det.
Men fidusen er at vække dem, når de sover i bunke og så skynde sig at tage billedet :tihi:

[quote=Rikke F;165789]Ka’ du ik’ bare tage et billede af den killing, der sidder mest stille, og så klone den photoshop :? De ligner jo alle hinanden alligevel! -høhø

De er heeeelt vildt skønne! :wehuu:[/quote]
-LOLjo det var da en ide…så bliver det Rafiki det skal sidde model, han øver sig allerede på at være kastrat - bare der er mad og en god soveplads så er han tilfreds :stuck_out_tongue:

[quote=Vivi_Fletcher;165818]Åh, hvor jeg kender det.
Men fidusen er at vække dem, når de sover i bunke og så skynde sig at tage billedet :tihi:[/quote]

det må vi prøve -høhø

[quote=Nevadaisy;165738]Tja det var meningen vi skulle have taget et gruppebillede, men noget siger mig vi må prøve igen…døm selv

[/quote]Det er da et super billede -høhø

Jeg mangler ord :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
ØNDIG, bedårende og “muset” rækker end ikke :hjerte:

Ja, det kunne være jeg skulle sætte det på forsiden af hjemmesiden :?

:stuck_out_tongue:

:tihi:

:wehuu:

Gå væk med dig! -LOL