Det glade vanvid

Jeg læste lige en artikel om en kvinde i England, der bruger over 22.000 kroner på julegaver til sin hund :yikes:

Det er da godt, at man holder af sit dyr - men det kan altså også gå over gevind :dokdok:

Yikes… Vores får ikke engang for så meget til sammen :slight_smile:

Hvis man har penge som skidt, skal man vel bruge dem på et eller andet.

Jeg har købt en gave til 50 kroner til Magic - et håndklæde til kæledyr. Han elsker af helt uransagelige årsager at være ude i regnvejr, og så kommer han ind og forlanger at blive tørret. En velanbragt gave fra hans eks-mor, som hans nu-far kan få lov at pakke op.

Mine egne får ikke noget. Jeg har ikke engang fortalt dem, det er jul. Det er simpelthen blevet for dyrt at sende deres ønskesedler til julemanden :rock: Så de 22.000 bliver brugt på noget fornuftigt, som det daglige brød og grus :cool2: (som om jeg havde 22.000 …)

Det er vel bedre end at drikke pengene op :slight_smile: Men hvis jeg havde 22.000 jeg til at snoldre op, så tror jeg ikke kattene skulle kigge alt for langt efter en container fra Zooplus - der ville måske blive lidt vådmad, men ellers blev det nok mest noget andet end katte-gejl :slight_smile:

Jeg køber godt nok lidt julegaver til dem, men det er lidt ting jeg i forvejen havde tænkt på at købe: en Catit food Maze og en drikkefontaine. Men der må jo også en lille ekstra ting til, for Bertil har fødselsdag den 23/12 :puuuuust:

jeg tænker også der er værre måder at bruge de penge på :slight_smile:
Frås ? JA DA! :slight_smile: Men så længe det er hendes egne penge, så kan jeg jo bare sidde og drømme om at have sådan et budget, der tillod den slags :tihi:

Her er de 22.000 kr. tæt på at være det beløb jeg har lagt hos dyrlægen, det sidste 1½ år (fra juni sidste år) :S
Og så er det endda kun to af kattene, der har står for de regninger …
Så kattenes gave i år er, at de stadigvæk er her alle 5 :rock:

Ja, 22.000 kr har vi ikke til at kaste efter julegaver til misserne, men jeg tror ikke de kunne få bedre julegave end dem de allerede har fået:
Tjalfe fik sit helt eget hjem, endda med et barn at lege med:).
Og de 5 andre har fået “deres hjem tilbage” i de vante rammer. Alle er glade og tilfredse :).