Det gode køb på zooplus.co.uk

jeg har lige købt 10 * refill til litterlocker 2…

jeg fulgte Denises ide om at benytte mig af at pundet er på en ALL time low på 7.90

og nu får jeg 10 refiller inkl fragt for den fyrstelige sum af 370 kr hvoraf de 30 var fragten fra england. Så ryger bunden ikke ud af budgettet i denne måned :slight_smile:

Det kan virkelig betale sig at købe ind derovre i dag - der er super mange penge at spare både på fragt og indkøb fordi pundet er faldet i værdi!!

Rigtig glædelig jul

Ja man får virkelig noget for pengene dér. Men skal du ikke have litterlockeren før du får refillene :smiley:
Håber du bliver glad for den, som jeg er.

[QUOTE=Denise;86686]Ja man får virkelig noget for pengene dér. Men skal du ikke have litterlockeren før du får refillene :smiley:
Håber du bliver glad for den, som jeg er.[/QUOTE]

jamen jeg har fået den i julegave :slight_smile: jeg er bare SÅ glad !!

Hvad er det du har købt?

Jeg tror jeg venter til efter jul så har jeg et lidt større perspektiv over mine penge. Hmm, regner da så sandelig også med at pundet er nede til den tid!! :kryds:

Ejjj har julenissen nu IGEN været på spil med forkælelse til gitze-pigen? :knuser:

Hvad er en Litterlocker (og refills lavet af hvad?)? :slight_smile:

Her er en tråd fra forleden dag om den :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=4381

Tak for tippet, kunne være man lige skulle se hvad man mangler. :slight_smile:

ja :slight_smile: jeg er bare så heldig at være omgivet med gavmilde dejlige nisser i år :slight_smile: det er sådan noget der bare gør livet så dejligt…

og når man så ovenikøbet kan glæde sig over at pundet ikke er sin vægt værd i bæ - så er det jo endnu bedre :slight_smile:

livet er bare dejligt er det

-kramer

Vi har også lige købt stort ind derovre (det blev leveret fra Tyskland :)) Vi havde foder nok til et par måneder, men jeg satsede og købte 4 sække Sanabelle tørfoder og 12 dåser Animonda fiskemenu - og samtidig en del legetøj, PetMate drikkefontæne mm. Vådfoderet sparede vi 4,50 kr. på pr. dåse og tørfoderet fik vi mere end en sækfuld mere af tíl samme pris, som vi plejer at give for 3 sække på udstillinger (hvor vi i forvejen køber til en god pris).

Jeg var lige forbi Maxizoo i dag.
12 poser Hills vådmad kostede 109 kr. Det giver jeg 42 kr. for i Zooplus
10 kilo tørmad Hills med Lam kostede 529 og i Zooplus 320 kr.
15 kilo EC kattesand giver jeg 93 kr. for, ved ikke hvad det koster i DK, måske 149 kr.

Så med 5 katte kan det virkelig godt betale sig at købe stort ind gennem Zooplus.:ok:

Det nye store hit inden for tørfoder her i huset er Eagle Pack efter at jeg havde prøveposer med hjem fra Strib -høhø

Det er bare temmelig dyrt i Danmark - også selvom det sælges i større mængder (7,5 kg mod 3 kg) end på Zooplus. Stadig er det dog sådan, at man får ca. 10 kg for samme pris som 7,5 kg koster i Danmark :smiley:

Jeg har lige bestil 45 kg foder i UK, jepper … Til levering på mit arbejde, jeg er her aldrig når de kommer med varerne.

Nogen der kender priserne på foder osv. i Sverige - den Svenske krone er godt nok lav: 0,66

[quote=Lis Dahlstrøm;87137]Jeg har lige bestil 45 kg foder i UK, jepper … Til levering på mit arbejde, jeg er her aldrig når de kommer med varerne.

Nogen der kender priserne på foder osv. i Sverige - den Svenske krone er godt nok lav: 0,66[/quote]

Lige pt. er den svenske kurs så 0,68. Jeg har taget et tjek på et vilkårligt foder - nemlig Royal Canin Maine Coon og sammenlignet med en forhandler i Sverige og Zooplus i England. Prisen er for 10 kg. 373 kr. i Sverige og 355 kr. i England. Og når man så tilmed tager den meget lave leveringspris fra England med i sine overvejelser, tror jeg ikke, at foder med fordel kan købes i Sverige fremfor i England.