Det gør mig ked af det

Jeg har min gamle misser - Fie, som har fået konstateret kræft i mælkekirtlerne for et stykke tid siden. Hun går nu hjemme og nyder den sidste tid.
Hver dag sidder jeg og tænker på hvornår jeg er nød til at tage den tunge sidste rejse til dyrlægen. Hun er 15 år gammel og har været min tro følgesvend siden jeg var 9 år gammel. Vi har i sammenråd med dyrlægen besluttet at hun ikke skal igennem en større operation for at få fjernet mælkebanerne pga. hendes høje alder.
Det er utroligt at man kan knytte sig så meget til en kat, men jeg har aldrig før oplevet en kat med så meget personlighed som hende. Hun har taget mit liv i stiv arm og da vi flyttede hjemmefra (for snart mange år siden) var det som om det var det mest naturlige for hende.

Øv øv hvorfor lever de ikke 50 år!?!

Hvordan sætter man billeder ind i et indlæg? I skal da se skønheden :stuck_out_tongue:

Åååååååååååååå nej -ked Det er jeg ked af at høre -græd .men det lyder fornuftigt ikke at tage hende gennem en operation i hendes alder. men uuuhhhhhhhh det gør bare så voldsomt ondtat miste dem -græd Og ja hvorfor lever de ikke liiiiiige så længe som os??

Hvor er det sørgeligt for jer -ked og jeg kan til fulde forstå du er ked, men du har truffet en god beslutning -thumbs

Billeder har du en hjemmeside du tager billederne ned fra ??

ellers skal du oprette oppe i vore egne gallerier en flok billeder og kan derfra hente dem ned -thumbs

Enig -thumbs

Det er så trist, når vores skønne dyr lider af noget - og det er uanset alder…
Jeg føler med dig…

Når du skal sætte et billede ind af hende, så skal du have dem liggende på nettet -thumbs Du skal så bruge filplaceringen (finder du i egenskaber for billedet) og trykker på ikonet (eller skriver) [ img ] http://…. filplacering … [ /img ] uden mellemrum…

Jeg prøver lige med et billede

Jeg kunne se at billedet manglede, så det er rettet nu -thumbs

Øv hvor er jeg ked af det på dine vegne,men jeg synes det er smukt og stærkt du kan se udover din egen sorg og tænke på den smukke -ked -ked -græd -græd Men ja de må gerne leve meeeeeeeeeeeeeeget længere
kæmpe -kramer til dig

Hvor er hun da bare helt vidunderlig -love -love

De andre har ret Nyd den tid I har for den kommer til at betyde rigtig meget, når en dag det er slut -love -love

Mange tak for jeres søde og trøstende ord.

ØV, det er altid kedeligt og gør altid ondt, når man må sige farvel til sine dyr. Du må trøste dig med at du gennem alle årene har været en god forsørger og hun har været en dejlig og trofast ven. Gem dine minder og husk at få taget en masse billeder, mens tid er.

Det gør mig rigtig ondt at høre -græd

Som Fidusen skriver “Gem dine minder og husk at få taget en masse billeder, mens tid er”

Nyd den sidste sammen med hende, kæl for hende, nus hende og forkæl hende, jeres sidste tid skal være en god tid og derfor også et alvorsord, lad det nu ikke blive for slemt inden du går den tunge vej og siger det sidste Farvel, se desværre alt for mange gange at den tunge vej skulle ha været taget før men i sorgens tid er det ikke altid man tænker klart, fordi det gør så ondt at miste, så lov mig at hun for lov til at forlade denne verden med hendes værdighed i behold.

Knus og tanker til jer begge