Det klammeste!

Hvad er jeres til dato klammeste oplevelse? Jeg mener virkelig klam!

Nu læste jeg i kattesnak om en, der hvde slikket på en kat på udstilling - det vakte minder!

Jeg glemmer det simpelthen aldrig - og jeg vil bede folk som er sarte gå ud af tråden nu…

Vi sidder en flok venner i KBH og spiser. En har fået en sød lille dreng - endda mulat, så han er dælme en kærlig altså:-) han er cirka 2-3 år da dette sker.

Han er slemt forkølet -SLEMT. Det løber virkelig ud af hans næse og ned af den stakkels drengs kinder. Vi er ikke sarte, men det er jo lidt synd, så en beder moren fjerne det. Nå ja naturligvis siger hun…

bøjer sig frem og… uh jeg blir dårlig allerede nu…

GABER OVER DRENGENS SNOTTUD OG SUGER SNOTTEN OP OG VÆK MED HENDES EGEN MUND!!!

der var stille om bordet ganske kort og så røg jeg op og ud og brækkede mig. Jeg kunne simpelthen ikke gøre for det.

Hun har ikke talt til mig siden sådan rigtig.

men helt ærlig - jeg ser en del gys, men dette er skisme det mest gyselige jeg til dato har set. Virkeligheden overgår fiktionen!

Hvad mener I? Har I nogen siden hørt om noget så klamt?

jeg tror aldrig jeg glemmer det altså. Hver gang jeg ser den dreng og mor, så dukker det op og jeg kan stadig få kvalme ved tanken.

Dette er trods alt ikke almindelig “mor-yngel-pleje” vel???

Hvad er din klammeste oplevelse?

Aiii … det er da også helt vildt for klamt!!! -what

Jeg står af på snot og bræk. med bræk kan jeg godt tage mig sammen men i længden sympatibrækker jeg mig. Men snot…der er jeg fame sart…

Det er squ lige så det vender sig i mig… føj for h… det var squ da for klamt -brækkesig-brækkesig-brækkesig-brækkesig-brækkesig

Okay rart at vide, at jeg ikke står alene med det - hun synes jo jeg var total ude og overreagere fordi “det er mit barn jo”… og da jeg ikke har børn, så har jeg faktisk tænkt - jamen gør mødre bare den slags?

Det ser det så ikke ud til .-)

pyyha altså— overreaktion? ja jeg brækkede mig jo ikke med vilje - det er en ren refleks handling, som jeg ingen kontrol havde over. Det var faktisk bare et held, at jeg nåede at rejse mig og gå væk - ellers havde det nok udviklet sig en smule ved bordet… .-)

Nej altså…

:rock: …frygtelig klamt, men da også underligt! Tænker fruen ikke selv, at det er en aparte adfærd :?

Jeg kan ikke lige komme i tanke om noget klamt, jeg selv har set, men min far fortalte fornyligt, at de havde været ude og spise hos nogen, der har en gravhund, og da de skulle have desert, hoppede hunden op på skødet af damen, og der sad de så - damen og hunden - og delte hendes is ved skiftevis at slikke på skeen.

…det er altså også klamt :eek:

fy for, har aldrig opdaget noget ligende - pu ha får da helt kvalme bare af og læse om det

MVH
Gitte

Helle, de fleste mødre tager en papirserviet og tørrer barnet om næsen :wink:

Jeg er så nået dertil, hvor jeg aldrig beder forældre om at tørre deres børn - synes det er underligt, at de ikke selv ser snottet. Så jeg tørrer altså fremmede unger om næsen, hvis de snotter, hvor jeg er.

jeg har lige nævnt det for fruen her i huset, hun virkede ikke overrasket, da hun har set det før og en læge i kbh siger endda at det er den bedste og mest nænsomme måde at fjerne snot fra små børn på, da de på den måde får suget alt snot væk fra næsen.
jeg syntes det lyder vildt klamt og havde jeg set det ville jeg brække mig vildt
føj for pokker
adrrr adrrrr adrrrrrr

[quote=lenschow;108017]og da jeg ikke har børn, så har jeg faktisk tænkt - jamen gør mødre bare den slags?

Det ser det så ikke ud til .-)
[/quote]

:eek: …nej det gjorde vi i hvert fald heller ikke i min mødregruppe :eek:

Der er til gengæld mange mødre, der praktisere det med lige at sutte sutten ren, hvis den har været på gulvet, inden baby skal have den i munden. Det har jeg altså heller aldrig praktiseret :S.

En kollega gjorde det engang - det gjorde hun aldrig efterfølgende - der var gylp på sutten -brækkesig

Ja hun bor jo i KBH og havde fået det anbefalet af en læge Johnny - så det er nok ham!

Aaarrrgh nej nej nej altså…

Vivi en anden gang, så ryger jeg ind over bordet med en serviet før hun opdager snotten! haha

Den med hunden og isen er også klam… de slikker sig trods alt i bagdelen…

Men snot er værre ikke? End en hundetunge på en ske?

der er noget ved snot, som gør mig dårlig…

Uhhh gulp på sutten… jeg er færdig nu :slight_smile:
Uh

Åh gud… Bare tanken om det får min mave til at vende sig… Føj forhelvede…

[quote=Johnny;108023]jeg har lige nævnt det for fruen her i huset, hun virkede ikke overrasket, da hun har set det før og en læge i kbh siger endda at det er den bedste og mest nænsomme måde at fjerne snot fra små børn på, da de på den måde får suget alt snot væk fra næsen.
jeg syntes det lyder vildt klamt og havde jeg set det ville jeg brække mig vildt
føj for pokker
adrrr adrrrr adrrrrrr[/quote]

Puhhh - jeg håber søreme, at der er tale om en og samme person - der MÅ bare ikke være flere fritgående mødre med den trang til nænsom hygiejne.

Man kan vel også være sikker på at komme til at fejle det samme som snotungen :rock:

Det er godt nok klamt …

Fy føj da, så fik man lige kvalme -syg

Hva så… Spyttede hun det ud bagefter :?

Nej fy for pokker… det vender sig helt i mig. Åååååh hvor er det dog klamt… -brækkesig -brækkesig -brækkesig

Jeg må indrømme, at jeg nok ikke liiiige kan finde noget der slår den rekord i “klammeste opførsel”…
Nope - never…

[quote=Annette O;108051]Hva så… Spyttede hun det ud bagefter :?

Nej fy for pokker… det vender sig helt i mig. Åååååh hvor er det dog klamt… -brækkesig -brækkesig -brækkesig

Jeg må indrømme, at jeg nok ikke liiiige kan finde noget der slår den rekord i “klammeste opførsel”…
Nope - never…[/quote]

Nej jeg synes godt nok også den er svær at stikke! :tihi:

Nej… hun SANK det… åååh

Aiiiii, Helle, nu stopper du altså!!! -brækkesig-brækkesig