Det ku' han li' (Herlufs nye træ)

Endelig fik bassen sit helt eget gulv-til-loft-træ, og det er han vist meget godt tilfreds med :wehu:

Det har han virkelig manglet, så det er dejligt endelig at kunne give ham det :hjerte:

Han har helt og aldeles overgivet sig til det nye træ :smiley:

Smukke dreng :hjerte:

Herluf:hjerte: ser da også ud til at være blevet rigtig glad for det. Skøn serie. :smiley:

Rigtig dejlige billeder :smiley: Hvor er Herluf en dejlig gut :hjerte:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:høhø: :hjerte: :høhø:

Hvor ER han bare dejlig !!

SÅ er der noget ved at give dem noget nyt :hjerte:

En rigtigt glad kat indvier sit træ :wehuu:

Det er da bare sagen! Hvor er han sød:-)

Nårh! Tillykke til ham! Det er vist alletiders gave :ok:
Og jeg faldt også for det billede med alle fire fusser ud i luften :lovelove:

​"Mit træ" (kramme kramme)

Hvor er han altså sød - og helt vildt glad for din nyanskaffelse :hjerte:

Sikke en glad i låget serie billeder :hjerte::thumbup::hjerte:

Stort tillykke til Herluf med det fine træ - må du få mange timer til at gå med at lege i det :smiley:

[QUOTE=Beydana;1152064]Endelig fik bassen sit helt eget gulv-til-loft-træ, og det er han vist meget godt tilfreds med :wehu:

Det har han virkelig manglet, så det er dejligt endelig at kunne give ham det :hjerte:[/QUOTE]

Billede et - så uddeles der tæsk og straf til træet, han ligner et der hygger sig gevaldigt :slight_smile:
Billede to - åhhh, det er hårdt at straffe træet :hjerte:

Det er vist godkendt hva :wink:
… ligner et PetFun… er det korrekt?

[QUOTE=Vipstøsen;1152105]Billede et - så uddeles der tæsk og straf til træet, han ligner et der hygger sig gevaldigt :slight_smile:
Billede to - åhhh, det er hårdt at straffe træet :hjerte:

Det er vist godkendt hva :wink:
… ligner et PetFun… er det korrekt?[/QUOTE]

Nej, det er et Kattens no.1 - den model, der hedder Eiffel, fordi det har lidt større hylder (han er en stor husmis på 7-8 kg.). PetFun drømmer jeg om at købe et par stykker af lidt senere på året, for samtlige klatremiljøer i huset trænger til udskiftning. De fleste er gamle Kattens no. 1, som jeg købte for ca. 12 år siden, så man må vist sige, at de har gjort det godt :ok:

(Men jeg synes, de var pænere dengang. Bryder mig ikke rigtigt om alt det plastic, de er begyndt at sætte på enderne :gruble:)

Ha ha ha…her kan man vist godt sige, at han blev glad i låget :wink: dejlig serie :slight_smile:

Hvor er han sød og glad :hjerte:

Han er da skøn! :lovelove:

Og det træ var da vist lige sagen! :ok:

Hold op hvor er han dejlig :inlove:

Dejlige billeder, han ser rigtig glad og tilfreds ud:inlove:

Heldige Herluf…men kan kvitterer også med et udtryk der siger alt

Herluf, den smukke kat. :hjerte:

Herluf, der skulle have været snippet hegnsvogter…men så flyttede han ind og fik egen sofa…og nu eget Eiffeltårn…han er en heldig kat, ham Herluf. :ok: