Det MÅ da være en spøg?

Hvis ikke det er en spøg (en dårlig en af slagsen), så er jeg godt nok forarget…

25 kg og 2 år gammel ??? det er godt nok noget af en kampvægt… det er jeg næsten mere forarget over…

det er jo svært at sige om billederne passer…

Hvis det er rigtigt, kan jeg slet ikke lade værre med at tænke på, hvordan i alverden det barn er blevet afhængig i første omgang!!!

Fy for den lede … Det håber jeg godt nok er en joke…
hvad nu hvis det ikke er :uha: Hvad har de fodret ham med for at han kan komme til at veje 25 kg som 2 årig :uha:

mht afhængigheden, så har man da hørt om at babyer kan være født afhængige hvis deres mor misbrugte et eller andet under graviditeten…
men hvordan har han lige motorik til at styre en smøg selv?
…det må være en joke… :kryds: håber jeg

Sorry jeg lige smider et link også, men så lige denne da jeg læste artiklen…http://www.bt.dk/foedevarer/muselort-i-romkuglerne-fra-droemmeguf:thumbdown:

Det er BT, så træk 85% fra, og så er det nok ca. sandheden, der er tilbage.

I øvrigt vender ungen jo smøgen forkert på nederste højre billede, så det passer nok ikke lige heeeeelt!

[quote=Jane;380872]

I øvrigt vender ungen jo smøgen forkert på nederste højre billede, så det passer nok ikke lige heeeeelt![/quote]

Naa - men han vender den rigtigt, før han putter den i munden.
Video: [ame=“- YouTube”]YouTube- Ardi Rizal - The real SMOKING BABY[/ame]

Jeg kan ikke tro det er rigtigt…!! -what Det MÅ det bare ikke være…

GISP… -what Jeg er måløs…

damn… specielt…

Hmm noget lugter altså på den video, umiddelbart ville jeg sige han ikke kun er 2 år, hans motorik er alt for god, og hans måde at bevæge sig på er slet ikke som et barns…

det var også min tanke - hans fingermotorik er meget MEGET avanceret for en to-årig…

jeg vil sige ikke en dag under 6 faktisk… ikke at det er meget bedre… men…

alternativt, så er er faktisk en sygdom - jeg kan for min død ikke huske navnet, der gør at voksne ligner små børn… det er en form for dværgvækst… det er nærmest en omvendt progeria…

jeg kan ikke lade være med at tænke på om det er det ?

Det er en kromosom fejl, Turners syndrom, som gør at voksne kvinder ligner små børn - og udvikles langsomt som børn. Læste lige om det forleden dag.

Er det ikke kun i højden?

Jeg gik i gymnasiet med en “turner-pige”, og hun lignede altså alle os
andre - blot var hun ikke meget over 1.30 m.

[quote=Charlotte Oeh.;381075]Er det ikke kun i højden?

Jeg gik i gymnasiet med en “turner-pige”, og hun lignede altså alle os
andre - blot var hun ikke meget over 1.30 m.[/quote]

Jo, det tror jeg nu også.

Min søster var under mistanke for at være turner-pige, da hun gik i stå med at vokse i teenage-årene .
Hun var kun 122 cm. høj da hun blev konfirmeret.

Hun er dog senere kommet efter det (sådan da), og er endt op med at være 153 cm. høj (eller skulle man skrive lav?)

Turners er også KUN et pige syndrom.

[quote=Battlestar;381061]det var også min tanke - hans fingermotorik er meget MEGET avanceret for en to-årig…

jeg vil sige ikke en dag under 6 faktisk… ikke at det er meget bedre… men…

alternativt, så er er faktisk en sygdom - jeg kan for min død ikke huske navnet, der gør at voksne ligner små børn… det er en form for dværgvækst… det er nærmest en omvendt progeria…

jeg kan ikke lade være med at tænke på om det er det ?[/quote]

Men de ligner bestemt ikke små tykke alm børn, men gamle i små menneskekroppe: [ame]http://da.wikipedia.org/wiki/Progeria[/ame] det gør ham på filmen ikke

Deres stemmer er også meget specielle, pibende

[quote=Poly-Cats;381093]Men de ligner bestemt ikke små tykke alm børn, men gamle i små menneskekroppe: Progeria - Wikipedia, den frie encyklopædi det gør ham på filmen ikke

Deres stemmer er også meget specielle, pibende[/quote]

Ja - og det omvendte af små børn i gamle kroppe er… Gamle menneske ri børnekroppe :wink: Det var jo det hun skrev…

Min farmors søster var en af de der evige babyer. Så er billede af hende det var godt nok skræmmende…der var hun vist 10-12 år men lignede en baby på en prik. Det var godt nok spooky. Hun blev dog ikke særlig gammel.

Buuuh fejl overskrift, burde ha’ været:

Det må da være røg