Det nye digitale fjernsyn

Jep, vi er klar… med kabel-tv og en Samsung boks fra YouSee :thumbup:

:tihi:

[quote=Felis;281507]
Og med det nye digitale TV tager jeg alle de tidligere nævnte kanaler uden problemer…også uden at have flyttet på antennen, som bare ligger på gulvet oppe på loftet, hvor den har ligget siden 1987…[/quote]

Når jeg indstiller fjernsynet til at modtage digitalt signal, så får jeg … ikke sort skærm, men en blå :stuck_out_tongue: … den kan overhoved ikke spore sig ind på nogen som helst kanaler :S (kører en scanning lige nu, men bliver ved med at få beskeden ‘‘intet signal’’ :()

Vi skulle ikke få nogen problemer… tv’et er forholdsvist nyt og modtagelsen er via net-tv…

Jeg har købt mig et abonnement på Boxer - Flex 8, så ud over DR1, DR2 og TV2, kan vi vælge yderligere 8 kanaler.
Prisen er lige knap 200 kr om måneden - alt inkl :slight_smile:

Vi har også gjort os klar - i stuen… TIL D-tv altså :tihi: Sikke mange der er af dem i denne tråd!!!

Vi kan også kun tage de der dr kanaler, også tv2… men det er nok til mig (Påstår min kæreste :ked: )

tja vi er i stuen og soveværelset da de køre igennem vores parabol som er digital. Men på børnenes værelser er der ikke gjort klar endnu.

MVH
Gitte