Det nye kradsetræ

Så kom det nye kradsetræ og Tommy fik travlt med at samle.:slight_smile:
Heldigvis havde han som sædvanlig en masse “hjælpere” Kalle især :høhø:
Det er herligt når der sker noget spændende…siger Kalle :tihi:

Årgh hvor de hygger :smiley:

Sikke en god Handy-man, den lille Kalle er… :smiley:

Kan i overhovedet undvære ham derhjemme ?

[QUOTE=Lykke86;598818]Årgh hvor de hygger :smiley:

Sikke en god Handy-man, den lille Kalle er… :smiley:

Kan i overhovedet undvære ham derhjemme ?[/QUOTE]

Det bliver ikke nemt…

Kalle forstår jo helt sikkert at befinde sig i begivenhedernes centrum, men jeg tror nu også, Lisbeth må have sådan en Knaldperle-søger-funktion på sit kamera, som altid er i stand til at finde Kalle, skulle han for en gangs skyld befinde sig lidt længere ude i periferien :høhø:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Prøv lige at se engang hvor døøøøøøgtiii han er…lille Kalle-dreng :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Sannela;598844]
:wehuu::wehuu::wehuu:

Prøv lige at se engang hvor døøøøøøgtiii han er…lille Kalle-dreng :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Ja…en mand… øh kat og hans værktøj…

De er godt nok heldige de misser da :smiley:

Ham Kalle, skal ihvertfald ikke gå glip af noget - Han har virkelig et “gå på mod” som siger spar pote :høhø:

Jeg er vild med det her billede…det er 1,5 sekund inden Kalle spiser en stor flot sort hale :tihi:

Jeg synes da ik det er ret lang tid siden du havde en lign. tråd hvor misserne også havde fået nyt kradsetræ??? Er de lidt forkælede de missedyr? :høhø:

Helt off topic:
Hvor gammel er Tombi egentlig? Står ik på din hjemmeside, jeg var lige inde og savle lidt over hende :smiley: Du må snart komme med lidt billeder af hende:juhu:

Woow, det kradsetræ gade jeg godt have, MED indhold!!!:hjerte:

[QUOTE=HeroldDesign;598860]

Jeg er vild med det her billede…det er 1,5 sekund inden Kalle spiser en stor flot sort hale :tihi:

Jeg synes da ik det er ret lang tid siden du havde en lign. tråd hvor misserne også havde fået nyt kradsetræ??? Er de lidt forkælede de missedyr? :høhø:

Helt off topic:
Hvor gammel er Tombi egentlig? Står ik på din hjemmeside, jeg var lige inde og savle lidt over hende :smiley: Du må snart komme med lidt billeder af hende:juhu:[/QUOTE]

Nej det er ikke så længe siden at de fik nye træer, men det var Charlotte herinde fra som viste et rigtig godt tilbud og så kunne jeg ikke lade være med at købe.
Vi er jo også mange om køjerne her så det er rart med lidt flere:høhø:

Jeg må se at få taget nogle nye foto af Tomber.
Hun er født den 10-12-06
Jeg har ellers en del foto liggende inde på Kattegalleri, de er godt nok heller ikke nye men der er nogle stykker.
Jeg ved ikke om du er bruger derinde?

Lidt nysgeri beholder du Kalle ?

Hvor har du nogle skønne katte :hjerte:
Mine ønsker sig også sådan et træ :tihi:

Jeg prøver at gøre mig hård så jeg kan indse at han ikke skal blive her…men det er godt nok svært :ked:

Ja dine misser holder sig da bestemt ikke tilbage mht det nye kradsetræ :høhø:
Mine er også glade for deres nu :tihi: De har indtaget hver sin plads i træet men ligger der dog ikke på samme tid, når kameraet kommer frem :frowning:

[QUOTE=Coon Danica;598872]Nej det er ikke så længe siden at de fik nye træer, men det var Charlotte herinde fra som viste et rigtig godt tilbud og så kunne jeg ikke lade være med at købe.
Vi er jo også mange om køjerne her så det er rart med lidt flere:høhø:

Jeg må se at få taget nogle nye foto af Tomber.
Hun er født den 10-12-06
Jeg har ellers en del foto liggende inde på Kattegalleri, de er godt nok heller ikke nye men der er nogle stykker.
Jeg ved ikke om du er bruger derinde?[/QUOTE]

NØJ :smelter::smelter::smelter:

Jeg har lige været på kattegalleri og se billeder!!! Hun har altså et usædvanlig flot mønster, det er så tydeligt og at resten af hende så også bare er super smukt gør jo ikke noget :høhø:

DU sir´ bare til så smutter jeg fluks til lolland og henter sølv prinsessen :stuck_out_tongue:

Den tråd med kradsetræ er da vist gået min næse forbi…hvor var/er der gode tilbud på de træer?
Mine misser siger at de også trænger til nye træer. De kan ik tåle at være med herinde, nu har de fået fine fornemmelser og kan ik nøjes med de hjemmelavede træer mere :venter: Altså!!

Tomber og jeg siger så mange tak for ros.
Jeg prøver lige om jeg kan linke til Charlotte’s tråd og stativerne.:slight_smile:http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?29727-Petfun-igen-på-zooplus

:hjerte::hjerte:

Kalle ??

Du forstår nok at holde dig til, når der sker noget, hva’ ???

Skønne billeder af både Kalle og de andre katte … og hunde… :wehuu:

Kalle ??

Du forstår nok at holde dig til, når der sker noget, hva’ ???

Skønne billeder af både Kalle og de andre katte … og hunde… :wehuu:[/QUOTE]

Ja…det som Kalle går glip af er VIRKELIG kedeligt, han er næsten med i alt :smiley:

:høhø::høhø::høhø:

Ja, han er bare som en rigtig kat skal være,… :hjerte:

Meget dekorativt træ - især med jeres skønne katte på.
Og unge som gamle har alle en andel i samlingen af det. :smiley: